حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا به‌دنبال کسب جایگاه سوم برترین برند گوشی هوشمند ظرف سه سال آینده است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

سرجیو بونیاک، مدیرعامل موتورولا، به‌تازگی بیان کرده که درتلاش است ظرف سه سال آینده، این برند به یکی از سه تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در سطح جهان به‌استثنای بازار چین تبدیل شود.

دورخیز موتورولا برای کسب جایگاه سوم برترین برند گوشی هوشمند

سرجیو بونیاک هم به‌عنوان معاون ارشد گروه لنوو و هم مدیرعامل گروه تجاری موبایل این شرکت شناخته می‌شود. او یک طرح داخلی با نام پروژه گلادیاتور را بر اساس سه نقشه راه استراتژی تدوین کرده است. این حرکت باعث می‌شود موتورولا برنامه‌های توسعه‌طلبانه خود را دنبال کند که یک انحراف شدید از استراتژی انقباضی قبلی است. تمرکز ویژه استراتژی جدید، گسترش در بازار جهانی خارج از آمریکای شمالی و آمریکای لاتین است.

موتورولا قصد دارد با سری Edge و سری Razr گوشی‌های هوشمند تاشو، سهمی از بخش رده‌بالای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند داشته باشد. این برند همچنین امیدوار است با برندهای محبوبی مانند Bose ،Pantone و Corning همکاری کند تا پایگاه کاربران خود را گسترش داده و کاربران Gen Z ،B2B و مشتریان زن بیشتری را جذب کند. پروژه گلادیاتور درحال‌حاضر درحال فعالیت است و به نتایج اولیه نیز دست یافته؛ به‌طوری‌که حجم عرضه Moto Razr 40 تاشو پنج برابر نسل قبلی خود است. از سوی دیگر، حجم فروش ThinkPhone نیز سه برابر شده است.

دورخیز موتورولا برای کسب جایگاه سوم برترین برند گوشی هوشمند

دورخیز موتورولا برای کسب جایگاه سوم برترین برند گوشی هوشمند

فروش گوشی‌های هوشمند لنوو برای سال مالی 2023/2024 نشان‌دهنده افزایش 12 درصدی نسبت‌به سال گذشته است. محصولات ممتاز این شرکت با افزایش قابل‌توجه در بازارهای آسیا و اقیانوسیه، 25 درصد از درآمد را به خود اختصاص داده‌اند. بونیاک می‌گوید که موتورولا از مبارزه برای بقا در شش سال پیش به مبارزه برای پیروزی تبدیل شده است که نشان‌دهنده تجدید حیات خود در شش سال گذشته است. بونیاک پیش‌بینی می‌کند که ظهور گوشی‌های هوشمند با تمرکز بر هوش مصنوعی نتایج قوی موردانتظار آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

نظر شما پیرامون نقشه راه موتورولا برای تبدیل شدن به یکی از سه تولیدکننده برتر گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی