حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با Nothing Phone (2a) Special Edition آشنا شوید: نسخه خاص با چند نقطه رنگی

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

بیش از ۲ ماه و نیم پیش بود که گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد. این برند به خوبی می‌داند که چطور محصول خود را در اخبار و توجه کاربران قرار دهد. حدودا یک ماه قبل رنگ آبی Nothing Phone (2a) در هند عرضه شد و حالا نوبت به یک نسخه خاص دیگر است که آن هم در طراحی و رنگ متفاوت ظاهر می‌شود. با Nothing Phone (2a) Special Edition آشنا شوید: نسخه خاص با چند نقطه رنگی!

نسخه Nothing Phone (2a) Special Edition

Nothing Phone (2a) Special Edition

Nothing Phone (2a) Special Edition

همانطور که از Nothing انتظار دارید، شفافیت قاب پشتی همچنان در مرکز طراحی قرار دارد. بیانیه رسمی نانیتگ می‌گوید:

نسخه ویژه Phone (2a) رنگ های اصلی و جایگاه آنها را در هویت برند Nothing جشن می گیرد.”

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، ۳ رنگ آبی، قرمز و زرد به صورت پراکنده و خاص روی قاب پشتی این نسخه که به رنگ سفید است، دیده می‌شوند. در حالی که این سه رنگ همگی قبلاً به صورت جداگانه در محصولات Nothing استفاده شده‌اند، قبلاً هرگز به این شکل در کنار یکدیگر قرار نگرفته‌اند.

آدام بیتس، مدیر طراحی Nothing گفت:

ما از رونمایی از Phone (2a) Special Edition بسیار خوشحالیم. این اولین محصولی که پالت رنگی اصلی ما را ارائه می‌کند. قرمز، آبی و زرد. زیبایی شناسی کلی آن به برخی از بهترین طراحی‌های ما در گذشته ارجاع می‌دهد و در عین حال بیان جدیدی را برای تلفن هوشمند ایجاد می کند. تبدیل یک دستگاه کاربردی به یک اثر هنری چشمگیر.

گوشی Phone (2a) Special Edition امروز در تعداد محدودی از وب سایت رسمی Nothing در مدل 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 379 یورو در دسترس است.

برای یادآوری باید بگویم که Phone (2a) ناتینگ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED به رزلوشن 1080در 2412 پیکسل با رفرش‌ریت 120 هرتزی است.

در بخش پردازشی تراشه مدیاتک Dimensity 7200 Pro را دارد و برای بخش اپتیکی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS در کنار 50 مگاپیکسل فوق عریض و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ارائه می‌شوند.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی ارائه خواهد شد. سیستم عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۱۴ است و ۳ آپدیت اساسی اندروید را دریافت خواهد کرد.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما چیست؟ گوشی Phone (2a) Special Edition را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)