حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo N65 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی با رونمایی از Narzo N65 5G، گوشی های سری Narzo خود را گسترش داد. این تلفن هوشمند اقتصادی، از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و قیمت این گوشی جدید ریلمی بیندازیم.

نسخه پایه ریلمی Narzo N65 5G با قیمت معادل ۱۳۸ دلار عرضه می‌شود

در ابتدا به سراغ قیمت ریلمی نارزو N65 می‌رویم. این تلفن هوشمند در دو پیکربندی متفاوت عرضه می‌شود. نسخه پایه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۱۳۸ دلار دارد. نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند نیز با قیمت معادل ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود. فروش این دستگاه از تاریخ ۳۱ می (۱۱ خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

Realme Narzo N65 5G

ریلمی Narzo N65، ارزان‌قیمت‌ترین گوشی سری Narzo با پشتیبانی از شبکه 5G است. طراحی این دستگاه مشابه Narzo 70x و Narzo 70 به‌نظر می‌رسد. این تلفن هوشمند از استاندارد IP54 برخوردار بوده که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح HD+ مجهز شده است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۲۵ نیت را داشته و دارای نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ است. دوربین سلفی Narzo N65 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

رنگ های ریلمی نارزو N65 5G

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه مدیاتک Dimensity 6300 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی جدید ریلمی را بر عهده دارد. تراشه مذکور از پردازنده گرافیکی Mali G57 بهره‌مند است. Narzo N65 5G حداکثر با ۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 به‌دست خریداران می‌رسد. این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی ریلمی نارزو N65 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ برخوردار است

دو لنز دوربین در ماژول دایره‌ای شکل موجود در قاب پشتی ریلمی نارزو N65 دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 برخوردار بوده؛ و برای دوربین دوم، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژر ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی از درگاه USB Type-C برخوردار است.

مطابق با گزارش Mysmartprice، ریلمی Narzo N65 5G دارای ابعاد ۷.۸۹ در ۷۶.۱ در ۱۶۵.۶ میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرم است. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳ و برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. سنسور اثرانگشت Narzo N65 5G بر روی دکمه پاور دیده می‌شود.

گوشی های ریلمی Narzo 70x 5G و Narzo 70 5G با تراشه های مدیاتک معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی