حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی سری نوا ۱۳ هواوی تا اوایل تابستان به تعویق افتاد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

گفته می‌شود که هواوی در حال کار بر روی سری نوا ۱۳ است. اطلاعات فاش شده جدید، نشان می‌دهند که رونمایی این تلفن های هوشمند تا ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد ماه) به تعویق افتاده است.

سری نوا ۱۳ حداکثر تا اوایل مرداد ماه معرفی خواهد شد

یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا می‌کند که سری نوا ۱۳ هواوی در اوایل سه ماهه سوم ۲۰۲۴، و احتمالا در ماه جولای (تا اوایل مرداد ماه)، معرفی خواهد شد. پیش از این انتظار می‌رفت که سری Nova 13 در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۲۰۲۴، که برای ۲۱ ژوئن برنامه‌ریزی شده است، معرفی شود. این افشاگر اطلاعات، مشخصات این گوشی های هوشمند آینده هواوی را به اشتراک نگذاشته است. پیش از معرفی سری نوا ۱۲ نیز شاهد انتشار چنین شایعاتی درباره آن بودیم.

زمان رونمایی سری Nova 13

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که گوشی های سری نوا ۱۳ می‌توانند از Kirin 9010 برخوردار باشند. این تراشه به‌تازگی معرفی شده و برای اولین بار در سری Pura 70 مورد استفاده قرار گرفت. این چیپست در مقایسه با Kirin 9000s، دارای هسته های اورکلاک شده است که عملکرد بهتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که سری نوا ۱۳ هواوی، از شبکه 5G پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود که این سری به صفحه نمایشی با وضوح 1.5K برخوردار باشد. سری Nova 13 (احتمالا نه تمامی اعضای آن) از دوربین سلفی دوگانه بهره‌مند خواهند شد. همچنین می‌توانیم شاهد بهبود هایی در سیستم تصویربرداری XMAGE باشیم و انتظار می‌رود که مدل های پیشرفته Nova 13 Pro و Ultra از پوشش بازالتی جدید بهره ببرند.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که سری نوا ۱۳ از فناوری ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه Beidou پشتیبانی می‌کند. این ویژگی کاربران را قادر می سازد تا از طریق ماهواره های Beidou، حتی در مناطقی که پوشش شبکه وجود ندارد، به ارسال و دریافت پیام بپردازند. به جز اطلاعات مذکور، در حال حاضر چیز زیادی درباره این تلفن های هوشمند آینده هواوی نمی‌دانیم.

برخی از مشخصات سری Nova 13 هواوی فاش شد

نظر شما درباره سری Nova 13 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی