حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پوکو پد با تراشه Snapdragon 7s Gen 2 و نمایشگر 12.1 اینچی 120Hz LCD رسماً معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تبلت

امروز پوکو درکنار رونمایی از گوشی‌های Poco F6 و Poco F6 Pro، اولین تبلت خود با نام Poco Pad را نیز معرفی کرد. تبلت پوکو پد دستگاهی است که هم برای سرگرمی و هم کار بهینه شده است.

تبلت پوکو پد

پوکو پد دارای نمایشگر 12.1 اینچی از نوع LCD با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح 2.5K با قابلیت نمایش 68 میلیارد رنگ (12 بیت) است. حداکثر روشنایی پنل آن به 600 نیت می‌رسد و در سطوح پایین‌تر، کاربران می‌توانند از تجربه‌ای فوق‌العاده با DC بالا لذت ببرند.

پوکو می‌گوید این تبلت هم برای سرگرمی و هم برای کار بهینه شده است، بنابراین نسبت‌تصویر 16:10 را انتخاب کرده است که تعادل خوبی بین این دو برقرار می‌کند. در جنبه سرگرمی، چهار بلندگو با Dolby Atmos وجود دارد، همچنین نمایشگر از Dolby Vision برای کیفیت تصویر بالاتر هنگام پخش ویدیو پشتیبانی می‌کند.

باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی داخل تبلت باید برای 16 ساعت پخش ویدیوی بدون وقفه دوام بیاورد. شارژ این باتری با توان 33 وات انجام می‌شود و پوکو می‌گوید که 15 دقیقه شارژ برای 26 ساعت پخش موسیقی کافی است.

پوکو پد مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 است که در Poco X6 نیز استفاده شده است. این تبلت همچنین از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد، اما کاربران از شنیدن اینکه این تبلت از کارت‌های microSD تا 1.5 ترابایت پشتیبانی می‌کند، خوشحال خواهند شد.

این تبلت درواقع یک محصول شیائومی است، بنابراین HyperOS را اجرا می‌کند که ویژگی‌های جالبی را با یک گوشی هوشمند بهره‌مند از HyperOS ارائه می‌دهد. برای مثال می‌توانید صفحه گوشی خود را با یک کلیک ساده بر روی نمایشگر تبلت بیاورید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد موارد مختلفی شامل متن، فایل‌ها و تصاویر را بین تبلت و گوشی بکشید و رها کنید و همچنین می‌توانید از کلیپ‌بورد مشترک نیز برای این کار استفاده کنید.

پوکو پد دارای یک بدنه فلزی براق با ضخامت 7.52 میلی‌متر و وزن 571 گرم است. این دستگاه در رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

تبلت پوکو پد

تبلت پوکو پد

پوکو یک کاور مخصوص برای محافظت بیشتر از این تبلت ارائه می‌کند، اما اگر قصد دارید از تبلت برای کار استفاده کنید، می‌توانید کیبورد Poco Pad را نیز تهیه کنید. همچنین یک قلم هوشمند پوکو نیز برای یادداشت‌برداری و طراحی وجود دارد.

Poco Pad از امروز با تخفیف ویژه با قیمت اولیه 300 دلار در دسترس است. لازم‌به‌ذکر است که این تبلت فقط یک نسخه 8/256 گیگابایتی موجود خواهد بود، بنابراین تنها باید رنگ دلخواه را انتخاب کرد. پس از پایان دوره تخفیف، پوکو پد با قیمت 330 دلار به‌فروش می‌سد و اگر می‌خواهید یکی از لوازم جانبی را نیز خریداری کنید، کیبورد 80 دلار، قلم 60 دلار و کاور دستگاه 20 دلار قیمت دارند.

نظر شما درباره پوکو پد به‌عنوان اولین تبلت این برند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی