حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز اوپو Enco Air 4 Pro و Enco R3 معرفی شدند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، گجت‌های پوشیدنی

اوپو امروز درکنار معرفی گوشی‌های هوشمند سری Reno 12 خود، از دو مدل ایربادز با نام‌های Enco Air 4 Pro و Enco R3 نیز رونمایی کرد.

ایربادز اوپو Enco Air 4 Pro

Enco Air 4 Pro دارای حداکثر عمق حذف نویز 49 دسی‌بل است که آن را برای جلوگیری از حواس‌پرتی در هنگام گوش دادن به محتوای صوتی ایده‌آل می‌کند. این ایربادز همچنین دارای سیستم حذف نویز سه میکروفونی نیز است که به‌طور مؤثری نویز محیط را در محدوده فرکانس وسیعی تا 4000 هرتز کاهش می‌دهد. علاوه‌بر این، هدفون‌ها دارای یک الگوریتم هوشمند مقاومت در برابر نویز باد هستند که تداخل باد را در حین تماس، حتی در سرعت 20 کیلومتر در ساعت، به حداقل می‌رساند.

با توجه به کیفیت صدا، این ایربادز دارای درایورهای دیافراگمی با روکش تیتانیومی 12.4 میلی‌متری و گواهینامه Hi-Res Audio Wireless است که نوید ارائه صدای غنی و دقیق را می‌دهد. همچنین از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند که با انتقال داده‌های صوتی با نرخ بیت بالاتر در مقایسه با کدک‌های استاندارد مانند SBC و AAC، تجربه شنیداری را افزایش می‌دهد.

ایربادز اوپو Enco Air 4 Pro

ایربادز اوپو Enco Air 4 Pro

برای دوستداران موسیقی که به‌دنبال سفارشی‌سازی هستند، Enco Air 4 Pro گزینه‌های مختلف تنظیم صدای Enco Master را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد پروفایل صوتی را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند.

عمر باتری اغلب در مورد ایربادزها نگران‌کننده است. Enco Air 4 Pro دارای زمان پخش 44 ساعت با کیس شارژ است. با خاموش بودن ANC، می‌توانید با یک بار شارژ، هر ایربادز می‌تواند 12 ساعت کار کند و عملکرد شارژ سریع تنها با شارژ 10 دقیقه‌ای، 4 ساعت پخش را فراهم می‌کند.

Enco Air 4 Pro از بلوتوث 5.4 استفاده کرده درنتیجه اتصال پایدار و قابل اعتماد را تضمین می‌کند. این ایربادز همچنین دارای تأخیر کم 47 میلی‌ثانیه است که تأخیر صدا را در حین بازی یا پخش ویدیو به حداقل می‌رساند.

علاوه‌بر این، هدفون‌ها پس از باز کردن قاب شارژ، از اتصال خودکار پشتیبانی می‌کنند و امکان جابه‌جایی آسان بین چندین دستگاه با گوشی‌های سازگار Oppo یا OnePlus دارای ColorOS 13.1 یا بالاتر را فراهم می‌کنند.

Enco Air 4 Pro در دو رنگ موجود است: Dawn White و Night Shadow Grey. این ایربادز دارای طراحی شیک با بافت مات ظریف و استاندارد IP55 مقاومت در برابر گردوغبار و آب است که آن را برای تمرینات ورزشی یا باران ملایم مناسب می‌کند.

Oppo Enco Air 4 Pro درحال‌حاضر برای پیش‌خرید در چین با قیمت اولیه 269 یوان (تقریباً 38 دلار) در دسترس است. همچنین انتظار می‌رود به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه شود.

اوپو Enco R3

Enco R3 به‌عنوان جانشین Enco R2 سال گذشته وارد می‌شود و طراحی مشابه نسل اول و دوم AirPods اپل دارد. این مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر از Enco Air 4 Pro بوده و البته از قابلیت‌های مناسبی برخوردار است.

OPPO Enco R3 دارای استاندارد IPX4 مقاومت جزئی در برابر گردوغبار و آب است و از کنترل‌های لمسی برای انجام اقدامات مختلف بهره می‌برد.

اوپو Enco R3

اوپو Enco R3

در بخش صوتی، OPPO Enco R3 به درایور دینامیکی با روکش تیتانیوم 13.4 میلی‌متری مجهز شده است. این ایربادز جلوه‌های صوتی فضایی را برای تجربه‌ای فراگیر ارائه می‌دهند. یک میکروفون تکی با حذف نویز هوش مصنوعی برای کیفیت شفاف در تماس‌ها نیز وجود دارد. Enco R3 دارای تنظیم صدای منحصربه‌فرد به نام «Purple Galaxy» برای ارائه صدای بهتر است. حالت بازی با تأخیر کم نیز در این مدل وجود دارد. این گجت همچنین دارای یک پنجره پاپ‌آپ سفارشی برای کاربران سری Reno 12 است.

OPPO Enco R3 از یک باتری 480 میلی‌آمپرساعتی با عمر 35 ساعت انرژی خود را تأمین می‌کند. هر هدفون از یک باتری 32 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که گفته می‌شود با یک بار شارژ 5.5 ساعت کار می‌کند.

OPPO Enco R3 در رنگ سفید ارائه می‌شود. قیمت آن 299 یوان (42 دلار) است و از 31 مه قابل خریداری است.

نظر شما درباره ایربادزهای اوپو Enco Air 4 Pro و Enco R3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی