حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی رینگ سامسونگ احتمال بیشتر از ساعت های هوشمند این شرکت باشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ بهمن سال گذشته برای اولین بار از گلکسی رینگ رونمایی کرد. با این حال طی ماه‌های گذشته به لو رفتن اطلاعات متعددی درباره گوشی‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و ایرباد‌های سامسونگ، حلقه هوشمند این شرکت به حاشیه رفته است. اما امروز طی گزارشی جدید از قیمت احتمالی این محصول با خبر شدیم.

قیمت گلکسی رینگ، احتمالا بیشتر از چیزی باشد که انتظار داشتیم

البته، گلکسی رینگ طی چند ماه گذشته چند تیتر خبر را به خود اختصاص داد و امروز نیز بار دیگر در صدر اخبار با برخی گمانه زنی‌های درباره قیمت خود ظاهر شد. اینطور که بنظر می‌رسد دستگاه پوشیدنی جدید و هیجان‌انگیز سامسونگ در نهایت قیمتی بیش از برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار خواهد داشت، که قطعاً می‌تواند بر استقبال کاربران تأثیر زیادی بگذارد.

طبق گفته Yogesh Brar در ایکس، گلکسی رینگ سامسونگ که تعیین کننده استاندارد‌های این دسته از محصولات در بازار خواهد بود، «در حال حاضر» 35000 روپیه برای بازار هند قیمت گذاری شده است که با در نظر گرفتن همه تعرفه‌ها و تفاوت‌های جغرافیایی، می تواند به قیمتی بین 300 تا 350 دلار برای بازارهای جهانی تبدیل شود. بدتر از آن این است که ظاهراً افشاگر مذکور به Android Authority گفته است که خریداران این محصول در ایالات متحده علاوه بر هزینه خود محصول باید ماهانه مبلغی «زیر ۱۰ دلار» را برای استفاده از حلقه هوشمند سامسونگ بپردازند.

Oura Smart Ring مهم‌ترین رقیب کره‌ای‌ها در بازار می‌باشد

هر چقدر هم که برای دارندگان ساعت‌های هوشمند غیرعادی به نظر برسد، پرداخت هزینه اضافی برای برخی قابلیت‌های ردیابی سلامت، چیزی است که کاربران Oura Smart Ring قبلاً آن را تجربه کرده‌اند. محصول اورا به احتمال زیاد سخت‌ترین رقیب مستقیمی است که سامسونگ هنگام ورود به این بخش نوپای بازار پوشیدنی باید با آن روبه‌رو شود. قیمت حلقه هوشمند مذکور ۲۹۹ دلار می‌باشد و کاربران باید یک اشتراک ماهانه ۶ دلاری نیز بپردازند.

اگر هر دو پیش‌بینی Brar به حقیقت بپیوندند، احتمال زیادی وجود دارد که گلکسی رینگ گران‌تر از رقیب شناخته شده و نسبتاً محبوب خود باشد. این مسئله می‌تواند کار را برای سامسونگ کمی دشوار کند. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که سامسونگ چگونه می‌خواهد حلقه هوشمند خود را از گلکسی واچ 6 متمایز کند. به عنوان مثال، ساعت کره‌ای‌ها از یک صفحه نمایش بهره می‌برد و تعداد زیادی قابلیت پایش سلامت و تناسب اندام ارائه می‌دهد و در حال حاضر ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

Galaxy Ring ممکن است همزمان با سری گلکسی واچ ۷ عرضه شود که شامل سه عضو خواهد بود. یکی از آنها ظاهراً با طراحی مقاوم برای رقابت با Apple Watch Ultra 2 و دیگری قیمتی بسیار کمتر از 300 یا 350 دلار خواهد داشت.

قبل از اینکه بخواهد گلکسی رینگ را یک محصول شکست خورده فرض کنید، ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که یوگش برار در زمینه افشاگری به خوبی ایوان بلاس یا استیو همرستوفر نیست. بنابراین حتی اگر در گذشته در مورد چند چیز درست گفته باشد، این احتملا وجود دارد که در مورد گلکسی رینگ اشتباه کرده باشد.

نظر شما درباره حلقه هوشمند مورد انتظار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر