حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A15 مدل 5G رسما عرضه شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت جدید One UI 6.1 کم‌کم به گوشی‌های اقتصادی سامسونگ می‌رسد. این برند کره‌ای شاید ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Galaxy AI را برای گوشی‌های اقتصادی خود ارائه نکند اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها به صورت کلی از دریافت به‌روزرسانی جدید محروم کند. خبر خوب این که آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A15 مدل 5G رسما عرضه شده است.

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ گلکسی A15

چند روز پیش Galaxy A15 5G در بازار ایالات متحده امریکا به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرد. این به‌روزرسانی فقط برای محصولات تحت اپراتور بود. با این حال این به‌روزرسانی حالا به گوشی‌های عمومی یا اصطلاحا آنلاک رسیده است.

بعید نیست که این آپدیت به زودی برای بازارهای دیگر نیز عرضه شود. با این حال مشخص نیست که دقیقا چه زمانی به بازار ما خواهد رسید. حدس کم خطایی خواهد بود که بگوییم حتما تا اواسط تابستان این به‌روزرسانی به کاربران ایرانی نیز می‌رسد.

حجم این به‌روزرسانی جدید گلکسی A15 مدل 5G سامسونگ حدود ۱.۸ گیگابایت است. همچنین از نظر آپدیت امنیتی باید گفت که به وصله امنیتی اندروید برای ماه April مجهز خواهد بود. طبیعتا وقتی اواسط ماه May هستیم، انتظار داشتیم که این وصله امنیتی همراه با به‌روزرسانی باشد اما نیست.

در ویدئو زیر مجموعا ۱۶ قابلیت جدید رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را برای شما در مقایسه با One UI 6.0 آماده کرده‌ایم. البته به یاد داشته باشید که شاید همه این ویژگی‌ها به گوشی شما اضافه نشود.

با تماشای این ویدئو می‌توانید از آپدیت جدید بیشتر لذت ببرید:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

نظر شما درباره عملکرد Samsung در ارائه آپدیت جدید One UI 6.1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)