حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با قیمت زیر ۵۰۰ دلار و برخورداری از Face ID در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

علیرغم شایعاتی که نشان می‌دهد آیفون SE 4 ارتقاء هایی خواهد داشت، اما انتظار می‌رود که نسخه پایه این تلفن هوشمند با قیمت زیر ۵۰۰ دلار عرضه شود. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم iPhone SE جدید چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت.

ممکن است که آیفون SE 4 با همان قیمت نسل قبل عرضه شود

افشاگر معروف اطلاعات، Revegnus، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرد که آیفون SE 4 در بازار ایالات متحده با همان قیمت ۴۲۹ دلاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شد. البته ممکن است که قیمت این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبل، حدود ۱۰ درصد افزایش یابد. در هر صورت اما اپل قصد دارد قیمت نسل چهارم iPhone SE را زیر ۵۰۰ دلار نگه دارد.

هفته گذشته، گزارشی از سوی The Information منتشر شد که نشان می‌داد اپل قصد دارد یک آیفون SE بازطراحی شده را در بهار ۲۰۲۵ به‌بازار عرضه کند. این گوشی به‌عنوان گزینه «ارزان‌‌قیمت‌تر» در میان آیفون های اپل، باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود که iPhone SE 4 دارای طراحی مشابه با آیفون ۱۴ استاندارد باشد. به این معنی که تاچ آیدی و دکمه هوم با Face ID و بریدگی نمایشگر جایگزین خواهند شد.

انتظار داریم که نسل چهارم آیفون اس ای به جای صفحه نمایش LCD از یک پنل OLED برخوردار باشد. گفته می‌شود که اندازه صفحه نمایش از ۴.۷ به ۶.۱ اینچ افزایش پیدا خواهد کرد. از دیگر ویژگی های شایعه شده برای آیفون SE بعدی می‌توان به پورت USB-C و دکمه Action اشاره کرد.

احتمالا قیمت پنل های نمایشگر iPhone SE 4 بسیار پایین‌تر از صفحه نمایش های OLED مورد استفاده در آیفون ۱۵  است. زیرا در تولید پنل های آیفون SE 4 از قطعات قدیمی (مشابه آنچه در آیفون ۱۳ و ۱۴ وجود داشته) استفاده می‌‌شود، و بنابراین تامین‌کنندگان نیازی به سرمایه گذاری جدید در تحقیق و توسعه نخواهند داشت. گفته می‌شود که تولیدکنندگان صفحات نمایش، حداقل از آگوست سال گذشته میلادی برای تامین پنل نسل جدید آیفون اس ای در مناقصه هایی شرکت کرده‌اند.

مطابق با گزارش منبع، نسل سوم آیفون SE در مارس ۲۰۲۲ عرضه شد. زمان زیادی از عرضه نسل قبلی آیفون اس ای گذشته و بنابراین، احتمالاً تقاضا برای مدل جدیدی که شامل برخی از آخرین ویژگی های گوشی های پرچمدار اپل است، بالا خواهد بود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره iPhone SE 4، آن را با شما در ترنجی به‌اشتراک خواهیم گذاشت.

مشخصات کامل iPhone SE 4 فاش شد: تراشه اپل A16 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی

نظر شما درباره عرضه یک آیفون نسبتاً ارزان‌قیمت چیست؟ در صورت ریجستر و عرضه نسل چهارم آیفون SE در بازار کشورمان، علاقه‌مند به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی