حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia Pro-C با بدنه جمع و جور و شارژر سریع‌تر عرضه خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

هنوز ۱ هفته از رونمایی پرچمدار جدید سونی به نام اکسپریا ۱ مارک ۶ نمی‌گذرد که شایعات به نسل بعدی و البته عضوی با اسم جدید در محصولات موبایلی سونی اشاره دارند. در گزارش جدید گفته شده که سونی Xperia Pro-C با بدنه جمع و جور و شارژر سریع‌تر عرضه خواهد شد.

سونی Xperia Pro-C

آنطور که شنیده می‌شود، Xperia Pro-C جایگزین Xperia Pro-I خواهد شد و تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت.

شاید جالب ترین نکته این باشد که اکسپریا پرو سی به جای نمایشگر 6.5 اینچی از صفحه نمایش کوچکتر 6.0 اینچی بهره خواهد برد. این یعنی با یک پرچمدار جمع‌وجور در سال ۲۰۲۴ روبه‌رو خواهیم بود. رزلوشن این پنل نیز به مانند اکسپریا ۱ مارک ۶ احتمالا 2K خواهد بود.

نمایشگر Xperia Pro-C دارای یک پوشش ضد انعکاس خاص است و هنوز مشخص نیست با چیزی که سامسونگ روی گلکسی اس ۲۴ اولترا ارائه کرد، چقدر متفاوت است.

عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳

این گوشی پرچمدار سونی برای سال ۲۰۲۴ مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود. نسخه پایه آن دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که خبر خوبی محسوب می‌شود.

سیستم دوربین Xperia Pro-C نیز در این گزارش به تفصیل آمده است. دوربین اصلی دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی است و با لنز 20 میلی‌متری f/1.8 همراه می‌شود. این سیستم همچنین از فرمت های 12 بیتی RAW و 14 بیتی DCG RAW پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی با ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. در کمال تعجب، یکی دیگر از آن‌ها نیز قرار است لنز 20 میلی‌متری داشته باشد، اما با سنسور کوچک‌تر 1/2.9 اینچی و دیافراگم f/2.0.

ما کاملاً مطمئن نیستیم که کاربرد مورد نظر آن ماژول چیست و این گزارش هم اطلاعات بیشتری ندارد.

دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر با منحنی گامای 10 بیتی توان فیلم‌برداری با رزلوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه 420 S-LOG و استاندارد اچ‌دی‌آر HLG عرضه خواهد شد.

در این فاش به دوربین فوق عریض یا دوربین تله فوتو اشاره‌ای نشده است. با قضاوت بر اساس اطلاعات ارائه شده تاکنون، اکسپریا Pro-C ممکن است آن ها را به کلی حذف کند.

در نهایت، این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر و شارژر 45 واتی پروتکل Power Delivery عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اکسپریا پرو سی می‌تواند محصول محبوبی برای سونی باشد؟ یک پرچمدار جمع‌وجور با انتخاب سیستم دوربین اصلی عجیب و شارژر سریع‌تر!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)