حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 سامسونگ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۱۲ گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

در ماه گذشته میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ از دو گوشی هوشمند تاشو در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (بیستم تیر ماه) رونمایی خواهد کرد. تلفن های هوشمند تاشو گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در راه‌اند. هم‌اکنون، گلکسی Z Fold 6 سامسونگ با برخورداری از تراشه پرچمدار کوالکام در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده است.

عملکرد چند هسته‌ای CPU گلکسی Z Fold 6 بسیار بهتر از نسل قبل است

چندی پیش، تاییدیه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد گلکسی زد فلیپ ۶ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند خواهد بود. به احتمال زیاد، گلکسی زد فولد ۶ نیز از همین تراشه برخوردار است. تاکنون اما هیچ اطلاعاتی درباره چیپست به‌کارگرفته شده در این گوشی هوشمند تاشو منتشر نشده بود؛ در حال حاضر اما شاهد حضور گلکسی Z Fold 6 سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekench هستیم که برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند.

داده های بنچمارک Geekench

نسخه لاک شده اپراتور (carrier-locked) گلکسی زد فولد ۶ با شماره مدل SM-F956U در میان داده های Geekench مشاهده شده است. لیست این بنچمارک تایید می‌کند که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 برخوردار خواهد بود. نسخه ۱۲ گیگابایت رم این دستگاه به بنچمارک گیک‌بنچ راه پیدا کرده است. این گوشی تاشو به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ (و به احتمال زیاد با رابط کاربری One UI 6.1.1) به دست کاربران خواهد رسید.

همان‌طور که Sammobile اشاره می‌کند، گلکسی Z Fold 6 سامسونگ در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۹۶۴ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۶,۶۱۹ را ثبت کرده است. برای آنکه بتوانیم مقایسه کنیم، گلکسی Z Fold 5 در تست تک هسته‌ای بنچمارک Geekench موفق به دریافت امتیاز ۱,۹۴۳ شده بود. این گوشی تاشو مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۵,۱۲۳ را ثبت کرد.

بنابراین، گلکسی زد فولد ۶ نسبت به نسل قبل در عملکرد تک هسته‌ای CPU پیشرفت کمی داشته، اما بهبود عملکرد چند هسته‌ای CPU این گوشی هوشمند تاشو، قابل‌توجه است. با این اوصاف، انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold 6 در کارهای فشرده بسیار سریع‌تر عمل کند. درست است که نسخه ۱۲ گیگابایت رم زد فولد ۶ در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده، اما امیدواریم که شاهد عرضه نسخه ۱۶ گیگابایت رم این تلفن هوشمند تاشو نیز باشیم. این موضوع باعث خوشحالی بسیاری از کاربران خواهد شد. تا رونمایی این تلفن های هوشمند تاشو آینده سامسونگ، کمتر از دو ماه باقی مانده است. انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z  Flip 6، به‌بیرون درز کند.

جزئیات رنگ‌بندی و حافظه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ لو رفت

نظر شما درباره Galaxy Z Fold 6 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی