حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئوی آنباکسینگ POCO F6 Pro را پیش از رونمایی رسمی ببینید

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

اگرچه قرار است POCO F6 Pro در تاریخ ۲۳ می (سوم خرداد ماه) رونمایی شود، هم‌اکنون اما ویدئوی آنباکسینگ این تلفن هوشمند منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویدئوی جعبه‌گشایی POCO F6 Pro آداپتور ۱۲۰ واتی این گوشی را نشان می‌دهد

ویدئویی که توسط ComputerHoy در Dailymotion آپلود شده، رنگ مشکی پوکو اف ۶ را به‌نمایش می‌گذارد. در قاب پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین مستطیلی شکل بزرگ هستیم که تا نزدیکی فریم کشیده شده است. چهار بریدگی دایره‌ای شکل برای سه دوربین و یک فلاش LED درون این ماژول دیده می‌شود. انتظار می‌رود که دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار باشد.

POCO F6 Pro

جزیره دوربین POCO F6 Pro دارای روکشی براق بوده که با قاب پشتی مات این تلفن هوشمند در تضاد است. قاب پشتی تخت بوده اما کناره های آن کمی انحنا دارد. فریم تخت این گوشی نیز از جنس آلومینیوم خواهد بود. بر اساس ویدئوی آنباکسینگ POCO F6 Pro، این گوشی دارای یک صفحه نمایش فلت بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

مشخصات مورد انتظار پوکو اف ۶ پرو

احتمالا پوکو اف ۶ پرو دارای یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن WQHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده خواهد گرفت. پوکو اف ۵ پرو نیز از تراشه پرچمدار نسل قبل برخوردار بود. این تلفن هوشمند آینده، از رابط کاربری HyperOS پوکو بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی HyperCharge پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

ویدئوی آنباکسینگ POCO F6 Pro نشان می‌دهد که درون باکس این تلفن هوشمند یک آداپتور شارژ سریع ۱۲۰ واتی، کابل شارژ، سوزن سیم‌کارت و قاب محافظ قرار خواهد گرفت.

در حقیقت، پوکو اف ۶ پرو نسخه ری‌برند ردمی کی ۷۰ برای عرضه در بازار جهانی است. قیمت این گوشی آینده پوکو چندی پیش در میان داده های وب‌سایت آمازون مشاهده شد. نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی POCO F6 Pro با قیمت ۶۱۹ یورو به فروش خواهد رسید. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، در تاریخ ۲۳ می (۳ خرداد ماه) شاهد معرفی این گوشی هوشمند خواهیم بود.

طراحی پوکو F6 و F6 Pro پیش از رونمایی منتشر شد

نظر شما درباره پوکو F6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی