حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ احتمالا بدون چروک خواهد بود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

برند کره‌ای سامسونگ به عنوان یکی از پیشروترین نام‌ها در بازار محصولات دارای نمایشگر تاشو، در مقایسه با رقبا هر چند از نظر فروش برتری دارد اما از نظر فناوری‌های جدید خیلی پیشگام نیست. آنطور که پیداست، Galaxy Z Flip 6 این روند را تغییر خواهد داد. در یک گزارش جدید شنیده می‌شود که نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ احتمالا بدون چروک خواهد بود.

احتمال حذف چروک از نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۶

نسل به نسل، گوشی‌های تاشو سامسونگ در حال بهبود هستند اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید گفتن که این پیشرفت با سرعت حلزونی به پیش می‌رود!

در حالی که برندهای چینی ویژگی‌های پیشرفته و بهبودهای سخت‌افزاری را با هر نسل جدید از تلفن‌های تاشو خود به ارمغان می‌آورند، سامسونگ محتاط است. یکی از مورد انتظارترین پیشرفت‌هایی که کاربران از سامسونگ خواسته‌اند، کاهش چروک صفحه نمایش است.

خبر خوب این که ممکن است سامسونگ بالاخره آماده باشد تا این پیشرفت را با گلکسی زد فلیپ 6 ارائه کند.

تراشه گلکسی زد فلیپ ۶

بر اساس گزارشی از نشریه کره‌ای TheElec، سامسونگ تصمیم گرفته از یک شیشه فوق نازک (UTG) ضخیم‌تر روی صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فلیپ 6 استفاده کند. این‌طور تصور کنید که ضخامت UTG مورد استفاده در گلکسی زد فلیپ ۵ برابر ۳۰ میکرومتر است در حالی که UTG مورد استفاده در گلکسی زد فلیپ ۶ به ۵۰ میکرومتر خواهد رسید.

گمان می‌رود که این افزایش ضخامت باعث می‌شود چین و چروک صفحه نمایش کمتر دیده شود و دوام نمایشگر بهبود یابد.

جدا از کاهش چروک صفحه نمایش، بهبود دوام نیز یک تغییر مثبت دیگر حاصل از این انتخاب است. از آنجایی که گوشی های تاشو جدید هستند و قطعات متحرک زیادی دارند، دوام بالاتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، سامسونگ در نهایت می‌تواند با برندهای چینی رقابت کند و گوشی‌هایی با صفحه نمایش بسیار روشن‌تر که چین و چروک کمتری دارند، ارائه دهد. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین اصلی بهبود یافته و باتری بزرگتر استفاده کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ 6 از لولای قطره‌ای مشابه گلکسی زد فلیپ 5 استفاده می‌کند. هرچند، سال آینده سامسونگ می‌تواند از ساختار و لولای جدید استفاده کند. این پیشرفت‌ها می‌توانند دید چروک صفحه‌نمایش را بیشتر کاهش دهند و حاشیه‌های اطراف نمایشگر را نازک‌تر کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فلیپ ۶ هستید؟ تا کنون به خرید یک گوشی تاشو فکر کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)