حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A35 سامسونگ + راه اندازی اولیه

یکی از میان‌رده‌های اقتصادی جدید سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ را می‌توان Galaxy A35 دانست. این محصول که در حال حاضر در بازار کشورمان از حدود ۱۴ میلیون‌تومان قابل خرید است، می‌تواند گزینه خیلی از کاربران باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول بیاید با هم ویدئو آنباکسینگ گلکسی A35 سامسونگ و راه اندازی اولیه آن را تماشا کنیم.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی A35

محتویات جعبه گلکسی A35 سامسونگ

محتویات جعبه گلکسی A35 سامسونگ

همانطور که از جعبه باریک Galaxy A35 سامسونگ مشخص است، محتوای زیادی ندارد. متاسفانه به مانند روند کلی سامسونگ، شارژر درون جعبه ارائه نمی‌شود. این سبب هزینه اضافی برای خریدار می‌شود، افزون بر این‌که نگرانی از خرید محصول اصلی نیز وجود دارد. پس این‌جا باید گفت که رقبای شیائومی آن دست بالا را دارند.

کل محتویات جعبه گلکسی A35 را در تصویر بالا می‌بینید. یک کابل شارژر USB C به USB C مهم‌ترین چیزی است که به شما ارائه می‌شود.

در ویدئو زیر علاوه بر جعبه‌گشایی، راه‌اندازی اولیه Galaxy A35 را نیز خواهیم داشت و نخستین نگاه به محصول را ارائه می‌کند. بیاید با هم به تماشای این ویدئو بنشینیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

 

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

تا به این‌جای کار، نظر شما درباره گلکسی A35 سامسونگ چیست؟ ویدئوهای بررسی بیشتر این محصول در روزهای آتی و در ترنجی برای شما منتشر خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)