حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه سامسونگ به اپل برای کلیپ تبلیغاتی Crush

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ

اپل بابت تبلیغ آیپد پرو M4 خود نقد‌های منفی زیادی دریافت کرد و پس از آن شرکت مجبور شد عذرخواهی کند و اطمینان دهد که از این ویدئو تبلیغاتی در تلویزیون استفاده نخواهد کرد. طبیعتاً با جنجال‌هایی که پیرامون این ویدیو ایجاد شد، این ویدیو توجه سامسونگ را به خود جلب کرد و غول کره‌ای فرصت را از دست نداد تا بزرگ‌ترین رقیب خود در دنیای گوشی‌های هوشمند را مسخره کند. طعنه سامسونگ به اپل طی پستی در ایکس منتشر شد با عنوان: «ما هرگز خلاقیت را از بین نمی‌بریم. UnCrush

سامسونگ در آخرین تبلیغ خود در تلاش است تا گلکسی تب اس 9 اولترا را رقیبی برای M4 iPad Pro معرفی کند

جهت یادآوری، تبلیغ اپل M4 iPad Pro نشان می‌دهد که آلات موسیقی مختلف و لوازم هنری مرتبط، با وزن و فشار یک پرس هیدرولیک عظیم خرد می‌شوند. هنگامی که پرس هیدرولیک از روی ساز‌ها بلند می‌شود، بینندگان می‌توانند آیپد پرو را ببینند. هدف تبلیغ معرفی کردن آیپد به عنوان یک محصول رویایی، نازک و همه فن حریف برای سازندگان و هنرمندان است. اما این تبلیغ در رساندن معنا و مفهوم خود ناتوان ماند و به سامسونگ اجازه داد اپل را با کلیپ خود به سخره بگیرد.

به گزارش wccftech، کلیپ سامسونگ، نوازنده‌ای را نشان می‌دهد که در همان منطقه‌ای قدم می‌زند که قبلاً آن پرس هیدرولیک عظیم ویرانی ایجاد کرده بود و یک گیتار آکوستیک نیمه تخریب شده را برمی‌دارد. سپس می‌نشیند و یک Galaxy Tab S9 Ultra درست جلوی خود قرار می‌دهد و نت‌های موسیقی‌ای که می‌خواهد بنوازد را از روی تبلت می‌خواند. درست در پایان تبلیغ، سامسونگ می‌گوید: «خلاقیت را نمی‌توان خرد کرد». این عبارت، یک طعنه مستقیم به اپل است.

طعنه سامسونگ

طعنه سامسونگ برای رقابت با اپل، به تنهایی کافی نیست

در حالی که برخی ممکن است رفتار سامسونگ را ناپسند بدانند، برخی دیگر ممکن است این حرکت را صرفا نوعی بازاریابی تلقی کنند. با توجه به اینکه مدل‌های 11 اینچی و 13 اینچی M4 iPad Pro اپل در دسترس مشتریان برای خرید هستند، زمان تبلیغ تعجب‌آور نیست و سامسونگ احتمالاً امیدوار است که برخی از کاربران تشویق شوند تا Galaxy Tab S9 Ultra را بجای محصولات اپل انتخاب کنند. اما لازم به ذکر است که تراشه مورد استفاده در تبلت سامسونگ به شکل قابل توجهی از آیپد پروهای اپل کندتر است.

متأسفانه، سامسونگ امسال به احتمال زیاد گلکسی تب اس 10 اولترا را معرفی نخواهد کرد. بنابراین هیچ رقیب مستقیمی برای M4 iPad Pro اپل در بازار تبلت‌های پریمیوم اندرویدی وجود ندارد. امیدوارم در سال آینده شاهد معرفی این محصول مورد انتظار باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی