حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری آنر 200 مشخص شد + تصاویر رسمی

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

غول فناوری چینی آنر به‌طور رسمی تاریخ معرفی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود، آنر 200، را اعلام کرد. بدین‌ترتیب، این شرکت Honor 200 و Honor 200 Pro رده‌بالاتر را در تاریخ 27 می/7 خرداد در چین رونمایی خواهد کرد. درکنار اعلام تاریخ معرفی، آنر همچنین تصاویر رسمی این دو گوشی را نیز منتشر کرده است.

سری آنر 200

علاوه‌بر تاریخ معرفی، حتی پیش‌سفارش‌های این گوشی‌ها نیز از هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی Honor باز هستند و طرح‌ها و گزینه‌های رنگی این دو دستگاه را آشکار می‌کنند.

Honor 200

Honor 200

هر دو مدل در چهار رنگ مشکی، صورتی، سفید و آبی عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها همچنین دارای طراحی پنل پشتی مشابه هم با ماژول دوربین بیضی‌شکل هستند.

Honor 200 Pro

Honor 200 Pro

تفاوت اصلی طراحی بین گوشی‌ها اما، در قسمت جلویی آن‌هاست. Honor 200 استاندارد دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی برای تعبیه دوربین جلو است، درحالی‌که مدل پرو از یک سوراخ کپسولی‌شکل بهره می‌برد که احتمالاً دوربین‌های سلفی دوگانه را در خود جای داده است.

درحالی‌که مشخصات رسمی این دستگاه‌ها هنوز اعلام نشده است، افشاگر Digital Chat Station برخی از جزئیات سری آنر 200 را اعلام کرده است.

طبق شایعات، دوربین اصلی هر دو گوشی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS و دیافراگم f/1.9 است. DCS همچنین یک باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 100 واتی را برای این سری پیشنهاد می‌کند. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که دوربین تله‌فوتو دارای زوم دیجیتال 50 برابری است.

سری آنر 200

سری آنر 200

Honor هنوز مشخصات کامل هر دو گوشی را تأیید نکرده است. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر در روزهای منتهی به رویداد رسمی معرفی در تاریخ 27 می منتشر شود.

نظر شما درباره سری Honor 200، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی