حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A33 و A73 سامسونگ رسما عرضه شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، حتما بخوانید، سامسونگ

به نظر می‌رسد که عرضه آپدیت One UI 6.1 برای گوشی‌های سامسونگ شدت گرفته و حالا نوبت به گوشی‌های اقتصادی‌تر و قدیمی این برند است. به تازگی آپدیت One UI 6.1 گلکسی A33 و A73 سامسونگ رسما عرضه شده که می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کاربران این گوشی‌های پرفروش در بازار ایران باشد.

آپدیت One UI 6.1 گلکسی A33 و A73 سامسونگ

گلکسی A73

گلکسی A73

به‌روزرسانی One UI 6.1 گلکسی A73 سامسونگ در حال حاضر برای بازار مالزی و با بیلد A736BXXU7EXDC در حال انتشار است. این یک آپدیت 2.6 گیگابایتی است و شامل وصله امنیتی ماه آوریل 2024 سیستم عامل اندروید می‌شود. اینجا جا داشت که وصله امنیتی ماه May را ببینیم، چرا که این ماه از نیمه گذشته و عرضه آپدیت با وصله امنیتی ماه گذشته خیلی جذاب نیست.

به‌روزرسانی One UI 6.1 گلکسی A33 در سنگاپور و با بیلد A336EDXU8EXDD در حال عرضه است. حجم این آپدیت نیز بیش از 2 گیگابایت است.

گلکسی A33

گلکسی A33

جای تعجب نیست که نه گلکسی A73 و نه گلکسی A33 هیچ یک از ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ به نام Galaxy AI را دریافت نمی کنند. این ویژگی‌ها تاکنون به مدل‌های رده بالای سامسونگ محدود شده‌اند و به نظر می‌رسد که شرایط موجود حداقل برای مدتی به همین منوال باقی خواهد ماند.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت One UI 6.1 چیست؟ همچنین باید بدانید که از چند روز پیش، آپدیت One UI 6.1 گلکسی A54 و A34 درحال انتشار است.

در ویدئو زیر مجموعا ۱۶ قابلیت جدید رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را برای شما در مقایسه با One UI 6.0 آماده کرده‌ایم. با تماشای این ویدئو می‌توانید از آپدیت جدید بیشتر لذت ببرید:

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)