حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت HMD T21 با تراشه Unisoc معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | HMD، تبلت

پس از گوشی هوشمند مقاوم HMD XR21، شاهد رونمایی از تبلت HMD T21 هستیم. این همان تبلت Nokia T21 است که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد و هم‌اکنون با نام جدیدی به دست کاربران خواهد رسید. تنها تغییر این دو دستگاه، عرضه HMD T21 با اندروید ۱۳ است. نوکیا تی ۲۱ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به بازار عرضه شد و پس از آن اندروید ۱۳ را دریافت کرد.

تبلت HMD T21 از صفحه نمایش IPS LCD بهره‌مند است

نگاهی به مشخصات این تبلت HMD می‌اندازیم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل است. این نمایشگر دارای نسبت ابعاد تصویر ۵:۳ بوده و از قلم پشتیبانی می‌کند. تراشه Unisoc T612 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز HMD T21 را بر عهده دارد. تنها یک لنز دوربین در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود. دوربین موجود در قاب پشتی وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز، از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. HMD تضمین کرده که این دستگاه موفق به دریافت دو آپدیت سیستم عامل (تا اندروید ۱۵) و چهار سال وصله های امنیتی خواهد شد.

HMD T21

HMD T21

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، تبلت HMD T21 تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود. Nokia T21 با رنگ خاکستری به دست کاربران رسید و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه بود. این تبلت جدید HMD از باتری پرظرفیت ۸,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت HMD T21

اچ ام دی T21 تنها با پیکربندی ۴ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این دستگاه با قیمت ۳۰۰ یورو/ ۳۰۰ پوند به دست خریداران می‌رسد. البته تبلت HMD T21 به‌طور محدود با قیمت ۲۰۰ یورو/ ۱۷۰ پوند نیز عرضه می‌شود.

سری گوشی‌های پالس برند HMD با ۳ عضو رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید اچ ام دی چیست؟ آیا این برند می‌تواند با تغییر اسامی دستگاه های نوکیا، توجه کاربران را به سوی خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی