حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتورلا موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ قبل از رونمایی لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گوشی موتورلا موتو ریزر ۵۰ اولترا احتمالا با نام موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ در بازار ایالات متحده معرفی شود. نسل قبلی این گوشی که موتو ۴۰ اولترا نام داشت، یک تاشوی بسیار زیبا با فرم فکتور صدفی بود. اکنون با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه موتو ریزر پلاس بازار شایعات این گوشی شروع به داغ شدن کرده و بسیاری از مشخصات آن لو رفته است.

بر اساس افشاگری سایت Smartprix، موتورولا موتو ریزر ۵۰ اولترا (یا همان موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴) بسیار به زمان عرضه خود نزدیک شده است. این گوشی قرار است درست مثل نسل پیشین خود از یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ استفاده کند. صفحه نمایش خارجی نیز بدون تغییر مانده و اندازه آن ۳.۶ اینچ خواهد بود.

موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ با یک پکیج دوربین ارتقاء یافته عرضه خواهد شد

تاشو بعدی موتورولا در پنل پشتی خود میزبان یک چیدمان دو دوربینه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی، دارای زوم ۲ برابری خواهد بود و دیگری، دوربین اصلی دستگاه می‌باشد. نسل پیشین این دستگاه، دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، و یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض بود. اما دوربین سلفی دستگاه بدون تغییر مانده و همچنان از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ از پردازنده تازه معرفی شده Snapdragon 8s Gen 3 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انرژی این محصول توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین خواهد شد که نسبت به نمونه ۳۸۰۰ میلی آمپری نسل قبل کمی بزرگ‌تر شده است. همچنین گزارش شده که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. خوشبختانه گوشی موتو ریزر پلاس ۲۰۲۴ مانند رقبای سامسونگی خود از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب بهره می‌برد که هم قطعات گوشی و هم لولا را شامل می‌شود.

در بخش نرم‌افزار نیز گوشی بعدی این برند از رابط کاربری Hello UI استفاده خواهد کرد که بر اساس اندروید ۱۴ توسعه پیدا کرده است. علاوه بر این، تاشوی مورد انتظار موتورولا اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از هوش مصنوعی برای ضبط عکس و فیلم و ویرایش آن‌ها استفاده خواهد کرد. ما ویژگی‌های مشابه را در پرچمداران برند‌هایی مثل سامسونگ گوگل و سایر برند‌ها مشاهده کرده‌ایم.

رنگ بندی و قیمت موتورولا ریزر پلاس

این گوشی در سه رنگ به دست کاربران خواهد رسید، سورمه‌ای (Midnight Blue)، سبز (Spring Green) و صورتی (Hot Pink). شایعات قبلی ادعا می‌کردند که موتو ریزر ۵۰ اولترا درست مانند نسل قبل ،برای کانفیگ 8GB+256GB خود ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. تاریخ عرضه این گوشی نیز احتمالا ژوئن ۲۰۲۴ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا به تاشوی بعدی موتورولا امیدوارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر