حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ احتمالا در اوایل تابستان معرفی می‌شوند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی معمولاً در ماه آگوست از گوشی های تاشو خود رونمایی می‌کند. در حال حاضر اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ ممکن است در اواسط سال جاری میلادی معرفی شوند.

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت معرفی می‌شوند

همان‌طور که در گزارشی برای شما نوشتیم، بعید به نظر می‌رسد که وان پلاس بخواهد در سال جاری میلادی از گوشی تاشو جدیدی رونمایی کند. احتمالا OnePlus Open 2 تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است. با این وجود اما گفته می‌شود که شیائومی در آینده‌ای نزدیک از دو تلفن هوشمند تاشو جدید رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات فاش شده، گوشی های تاشو آینده این غول فناوری چینی، زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت معرفی خواهند شد.

Xiaomi MIX Fold 3

افشاگر اطلاعات، Kartikey Singh، ادعا می‌کند که شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از میکس فولد ۴ و میکس فلیپ است. این دو دستگاه زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت معرفی خواهند شد. گوشی های میکس فولد ۳ و میکس فولد ۲ در ماه آگوست معرفی شدند. اما طبق گفته منبع این گزارش، Xiaomi Mix Fold 4 می‌تواند در اوایل جولای یا حتی اواخر ژوئن (اوایل تابستان) رونمایی شود. بنابراین انتظار داریم که پیش از گوشی های تاشو جدید سامسونگ شاهد تلفن های هوشمند تاشو شیائومی باشیم.

میکس فولد ۴، ستاره رویداد آینده شیائومی خواهد بود. شایعه شده که این دستگاه به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو دنیا معرفی خواهد شد. بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه راهی بازار جهانی شود. زیرا که نسل های قبلی این گوشی منحصر به بازار چین بودند و احتمالا شیائومی باز هم این مسیر را ادامه خواهد داد. البته گفته می‌شود که Xiaomi Mix Flip در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی، رقیب Galaxy Z Flip 6 محسوب می‌شود.

برخی مشخصات شیائومی میکس فلیپ ازجمله جزئیات دوربین و نمایشگر این گوشی تاشو فاش شد

نظر شما درباره این دو تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی