حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فلیپ با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

گفته می‌شود که گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در راه است. در حالی که هنوز جزئیات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده، اما هم‌اکنون شاهد ظاهر شدن آن در وب‌سایت صدور گواهینامه 3C هستیم. دریافت تأییدیه 3C نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی Xiaomi MIX Flip نمانده است.

شیائومی میکس فلیپ موفق به دریافت گواهینامه 3C شد

داده های 3C به طور مستقیم، نام Xiaomi MIX Flip را تایید نمی‌کنند. اما گفته می‌شود که شماره مدل 2405CPX3DC مربوط به این تلفن هوشمند تاشو است. به لطف دریافت این گواهینامه جدید می‌دانیم که شیائومی میکس فلیپ از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی Mix Flip در میان داده های تاییدیه 3C

به جز توان شارژر، لیست 3C هیچکدام از ویژگی های دیگر MIX Flip را نشان نمی‌دهد. اما ظاهر شدن این تلفن هوشمند در میان داده های تاییدیه 3C، نشان می‌دهد که شیائومی فعالانه بر روی توسعه این گوشی تاشو کار می‌کند. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فلیپ در آینده نزدیک رونمایی شود. به گفته افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، شیائومی Mix Flip در کنار Mix Fold 4 و در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ (تا اوایل تیر ماه) معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) باشد. احتمالا دوربین تله‌فوتو این دستگاه نیز به سنسور Omnivision OV60A مجهز می‌شود و زوم ۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

گفته می‌شود که شیائومی میکس فلیپ از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. مورد دوم ویژگی بسیار خوبی است زیرا که هیچ کدام از گوشی های هوشمند تاشو شیائومی در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان قلب تپنده Mix Flip در نظر گرفته شود.

گوشی‌های تاشو شیائومی Mix Fold 4 و Mix Flip با ضخامت کمتر و دوربین بیشتر نسبت به رقبای سامسونگ ارائه می‌شوند

همچنین گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی میکس فلیپ در کشور های مختلفی، از جمله ترکیه، عرضه خواهد شد. البته گفته می‌شود که این دستگاه در بازار هند عرضه نمی‌شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر درباره Xiaomi MIX Flip آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی