حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت‌افزار دوربین پوکو F6 Pro فاش شد: سنسور ۵۰ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

جزئیات سخت‌افزار دوربین پوکو F6 Pro به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که شاهد رونمایی این گوشی هوشمند در کنار Poco F6 باشیم. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پوکو F6 Pro به زودی معرفی خواهد شد

پوکو F6 Pro نسخه ری‌برند شده Redmi K70 بوده و هم‌اکنون شاهد افشای جزئیات سخت‌افزار دوربین این گوشی هوشمند هستیم. ظاهراً این اطلاعات جدید در میان کد های HyperOS مشاهده شده است. انتظار می‌رود که شیائومی در ماه آینده میلادی از گوشی های پوکو اف ۶ و پوکو اف ۶ پرو رونمایی کند.

پست Sudhanshu Ambhore

همان‌طور که افشاگر معروف اطلاعات، Sudhanshu Ambhore، اشاره می‌کند پوکو F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G و اسم رمز vermeer در دست توسعه قرار دارد. شماره مدل و هم اسم رمز این گوشی مشابه ردمی کی ۷۰ است که در سال گذشته میلادی معرفی شد. این یکسان بودن اطلاعات تایید می‌کند که Poco F6 Pro نسخه جهانی Redmi K70 خواهد بود.

به سراغ مشخصات سخت‌افزار دوربین پوکو F6 Pro می‌رویم. این گوشی جانشین پوکو اف ۵ پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV50E برای دوربین اصلی برخوردار است. انتظار می‌رود که از سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 سونی نیز برای دوربین اولتراواید استفاده شود. مطابق با گزارش Notebookcheck، احتمالا سنسور ۲ مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1 برای دوربین ماکرو در نظر گرفته شده ‌و دوربین سلفی نیز از سنسور های ۱۶ مگاپیکسلی GalaxyCore GC16B3 یا OmniVision OV16A1Q بهره‌مند خواهد بود.

آپدیت پوکو F6 Pro پیش از رونمایی این گوشی منتشر شد!

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی