حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو اپل حدودا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل روزبه‌روز بخش‌های مختلف محصولات خود را بهبود می‌دهد. نمایشگر یکی از بخش‌های کلیدی هر محصولی است و آیفون‌ها یکی از بهترین نمایشگرها را دارند. خبر خوب برای طرفداران iPhone این است که گزارش شده روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو اپل حدودا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

روشنایی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو اپل

بر اساس شایعه جدیدی که از چین منتشر آیفون 16 پرو که اواخر تابستان امسال عرضه می‌شود دارای صفحه نمایشی است که 20 درصد روشن تر از نسل قبلی خود خواهد بود.

توجه داشته باشید که ما در مورد اوج روشنایی HDR صحبت نمی کنیم. این افزایش در زمینه سطح روشنایی معمولی است که این شایعه به آن اشاره می‌کند. آیفون 15 پرو دارای روشنایی معمولی 1000 نیت است و گفته می شود که آیفون 16 پرو تا 1200 نیت روشنایی خواهد داشت.

البته حالت اوج روشنایی بالا ظاهرا ثابت باقی خواهد ماند، اگرچه ممکن است در مورد اعداد سردرگمی وجود داشته باشد. تولیدکنندگان معمولاً عددی را که بیشتر دوست دارند عنوان می کنند، با این حال چندین حالت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

این فاکتورهای سنجش روشنایی شامل این‌ها می‌شوند:

۱- روشنایی دستی

۲- روشنایی معمولی

۳- روشنایی حالت روشنایی بالا (که وقتی روشنایی خودکار روشن است روشن می‌شود و مثلاً در یک روز آفتابی روشن بیرون هستید)

۴- اوج روشنایی HDR وجود دارد که می‌تواند بسیار بیشتر از هر زمان دیگری باشد. این مربوط به مناطق بسیار خاص (و معمولاً کوچک) صفحه نمایش می‌شود.

منبع این شایعه ادعا می‌کند که آیفون 16 پرو دارای همان اوج حالت روشنایی بالا 1600 نیت مانند نسخه قبلی خود خواهد بود، اما نسخه قبلی آن در واقع می تواند تا 2000 نیت افزایش یابد، بنابراین واضح است که این شایع کمی عجیب است.

به هر حال، برای اپل اصلاً تعجب آور نیست که صفحه نمایش آیفون 16 پرو را روشن تر کند، زیرا افزایش روشنایی اخیرا در دنیای اندروید نیز یک روند بوده است. روشنایی معمولی 1000 نیت در پنل نمایشگر آیفون‌ها از زمان معرفی آیفون 13 پرو در سال 2021 یکسان بوده است، بنابراین احتمالاً زمان افزایش آن فرا رسیده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این شایعه محقق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)