حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی بادز ایر 6 و بادز ایر 6 پرو با حذف نویز فعال معرفی شدند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

برند ریلمی به‌تازگی درکنار رونمایی رسمی از گوشی هوشمند GT Neo 6، نسل جدید ایربادزهای جدید خود با نام بادز ایر 6 و بادز ایر 6 پرو را در چین معرفی کرده است.

ریلمی بادز ایر 6 پرو

Realme Buds Air 6 Pro دارای یک توییتر 6 میلی‌متری و یک درایور 11 میلی‌متری است که از صدای HiFiر،LDAC و جلوه‌های صوتی فضایی سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. این ایربادز همچنین شامل فناوری باس پویا با شدت قابل تنظیم است.

ریلمی بادز ایر 6 پرو

ریلمی بادز ایر 6 پرو

با حذف نویز هوشمند 50 دسی‌بل و دو میکروفون کاهش نویز، این ایربادز نویز را تا 4000 هرتز کاهش می‌دهد و درعین‌حال نسبت سیگنال به نویز 66 دسی‌بل را حفظ می‌کند.

ایر 6 پرو کاهش نویز مبتنی‌بر صحنه تطبیقی و حذف نویز عمیق هوش مصنوعی را برای تماس‌ها نیز ارائه می‌دهد. این ایربادز تا 40 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند، با شارژ سریع که 7 ساعت موسیقی را تنها در 10 دقیقه ارائه می‌دهد. این گجت همچنین با بلوتوث نسخه 5.3، تأخیر بسیار کم 55 میلی‌ثانیه را برای بازی ارائه می‌کند.

ریلمی بادز ایر 6

Realme Buds Air 6 دارای درایور دینامیکی 12.4 میلی‌متری با روکش تیتانیوم است که از صدای Hi-Res و LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند. این ایربادز همچنین باس پویا و 50 دسی‌بلکاهش نویز هوشمند را ارائه می‌دهد.

با حداکثر 40 ساعت پخش کلی و 7 ساعت با شارژ 10 دقیقه‌ای، عملکرد باتری این ایربادز مشابه نسخه پرو است.

ریلمی بادز ایر 6

ریلمی بادز ایر 6

مانند Air 6 Pro، مدل استاندارد همچنین از کاهش نویز مبتنی‌بر صحنه تطبیقی، سه میکروفون برای تماس، بلوتوث نسخه 5.3، تأخیر بسیار کم 55 میلی‌ثانیه برای بازی و ویژگی‌های اضافی مشابه پشتیبانی می‌کند.

هر دو مدل سوئیچ سریع، اتصال دوگانه، حالت گوش دادن، جفت شدن خودکار، کنترل‌های لمسی، به‌روزرسانی نرم‌افزار و شخصی‌سازی را از طریق اپلیکیشن realme link ارائه می‌کنند. آن‌ها همچنین دارای IP55 مقاومت در برابر آب هستند.

قیمت و دسترسی

هر دو مدل Realme Buds Air 6 و Air 6 Pro از امروز برای خرید در چین با قیمت‌های زیر در دسترس هستند:

بادز ایر 6 269 یوان (37 دلار آمریکا) قیمت دارد و در رنگ‌های Titanium Sky Orange ،Quiet Greenو Fantasy Purple عرضه می‌شود.

بادز ایر 6 پرو 469 یوان (64 دلار آمریکا) قیمت دارد و در رنگ‌های Galaxy Titanium Shadow و Glacier Silver عرضه می‌شود.

نظر شما درباره نسل جدید ایربادزهای سری ایر ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی