حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی و قیمت CMF Phone (1) لو رفت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

برند CMF که زیرمجموعه Nothing محسوب می‌شود، برای ساخت دستگاه های مقرون‌به‌صرفه ایجاد شده است. تاکنون از سوی این برند شاهد رونمایی دستگاه های صوتی، ساعت هوشمند و شارژر بوده‌ایم. ماه گذشته میلادی بود که گزارش شد یک گوشی هوشمند CMF با شماره مدل A015 در میان داده های گواهینامه BIS مشاهده شده است. هم‌اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که مشخصات کلیدی و قیمت CMF Phone (1) را نشان می‌دهد.

گوشی CMF Phone (1) با تراشه مدیاتک و قیمت ۱۴۰ دلار در راه است

ظاهراً CMF Phone (1) دارای بدنه پلاستیکی بوده و صفحه نمایش آن توسط شیشه گوریلا گلس محافظت خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که CMF Phone 1 یک گوشی پایین‌رده خواهد بود. احتمالا این دستگاه در رنگ های نارنجی، سفید و مشکی به دست کاربران می‌رسد.

گوشی CMF Phone (1) دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی خواهد بود. هنوز جزئیاتی درباره مشخصات دوربین های این تلفن هوشمند منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که تنها شاهد قرارگیری یک لنز یک دوربین و یک فلاش LED در قاب پشتی دستگاه باشیم. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند از تراشه Dimensity مدیاتک برخوردار خواهد بود و از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که CMF Phone (1) دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند.

انتظار می‌رود که این گوشی اقتصادی از رابط کاربری Nothing OS برخوردار باشد. اگرچه برخی از ویژگی ها ممکن است حذف شوند. احتمالا این دستگاه همانند Nothing Phone (2a) موفق به دریافت ۳ سال آپدیت اندروید و ۴ سال دریافت به‌روزرسانی های امنیتی شود.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، اطلاعاتی نیز درباره قیمت CMF Phone (1) به‌بیرون درز کرده است. این گوشی با قیمت ۱۲,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۱۴۰ دلار) به دست خریداران خواهد رسید. این نصف قیمت در نظر گرفته شده برای Nothing Phone (2a) است.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

با توجه به افشای برخی از مشخصات کلیدی CMF Phone (1)، نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی