حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 6i رسما معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

هواوی ایربادزهای خود را با برند Freebuds عرضه می‌کند. سری i این محصولات شامل نمونه‌های اقتصادی می‌شود. به تازگی ایربادز هواوی FreeBuds 6i رسما معرفی شده که با قیمتی حدود قیمت نسل قبل اما مشخصات بهتری ارائه می‌کند.

ایربادز هواوی FreeBuds 6i

قیمت FreeBuds 6i هواوی احتمالا مشابه FreeBuds 5i و معادل 105 دلار خواهد بود. این شرکت بهبودهای مختلفی را برای نسل جدید ارائه می‌کند. به عنوان مثال، فری‌بادز 6i دارای درایورهای بزرگتر ۱۱ میلی متر است. نسل قبلی آن از درایورهای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کرد.

این شرکت درایورهای پویا جدید را دارای فناوری “Quad Magnet” توصیف می‌کند که صدای بهتری را ارائه خواهند کرد. این ایربادزها از صدای Hi-Res بی‌سیم پشتیبانی کرده و به مانند Freebuds Pro 3 دارای سیستم داخلی triple adaptive equalization خواهد بود.

فناوری حذف نویز فعال «Intelligent Dynamic ANC 3.0» نیز در این محصول قرار دارد. عمر باتری این ایربادز بدون فعال بودن گزینه مذکور حدود ۳۵ ساعت (با کیس) است اما در صورت فعال شدن آن طبیعتا عمر باتری کمتری خواهید داشت.

به لحاظ طراحی نیز همانطور که در تصویر بالا می‌بینید سه رنگ سفید، مشکی و یاسی وجود دارد. این ایربادزها طراحی سافه‌ای دارند که از گوش بیرون می‌ماند. طراحی کیس شارژر نیز تخم مرغی بوده که همان طراحی معروف این سری و نسل‌های قبل از آن است.

درباره زمان عرضه هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما می‌دانیم که این محصول برای بازار جهانی ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره محصول جدید Huawei چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)