حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایت روز معلم ۱۴۰۳ + روش فعال سازی

به مناسبت روز معلم ۱۴۰۳ دولت تصمیم گرفته تا یک بسته اینترنت هدیه را برای معلم‌ها در نظر بگیرد. گفته شده که این بسته تا سقف ۳۰ گیگابایت خواهد بود. بیاید درباره بسته اینترنت رایگان ۳۰ گیگابایت روز معلم ۱۴۰۳ و روش فعال سازی آن صحبت کنیم.

بسته اینترنت رایگان روز معلم ۱۴۰۳

اینترنت

اینترنت

امروز یعنی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت رسمی و توسط وزیر ارتباطات خبر خوبی برای معلم‌ها اعلام شد. عیسی زارع‌پور در روز معلم امسال گفت:

معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف  ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

⚠️⚠️ لطفا توجه داشته باشد  ⚠️ ⚠️

طبق گفته وزیر ارتباطات این بسته به صورت خودکار برای معلم‌ها فعال می‌شود. در نتیجه نیاز به هیچ ثبت‌نامی ندارد. لطفا از واردکردن اطلاعات خود در سایت‌های مختلف یا کلیک کردن روی لینک‌های متفرقه جدا خودداری کنید!

متاسفانه هیچ جزئیات بیشتری ارائه نشده است. مثلا این‌که آیا این بسته هدیه ۳۰ گیگابایت اینترنت روز معلم سال ۱۴۰۳ روی خط موبایل معلم‌ها فعال می‌شود یا اینترنت ثابت آن‌ها شارژر می‌شود؟

هر چند حدس زده می‌شود که این بسته باید روی خط موبایل معلم‌ها فعال شود اما همچنان متاسفانه مشخص نشده که اگر معلمی چند خط موبایل داشت باید چطور مشخص کند که روی کدام یک از این خطوط ارتباطی، بسته ایتترنت هدیه روز معلم خود را دریافت کند.

این بسته اینترنت هدیه به همه معلم‌ها تعلق می‌گیرد؟

روش شناسایی معلم‌هایی که از طریق سامانه شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند هم مبهم است. مثلا برخی روزها و برخی تعطیلی‌ها اکثر معلم‌ها بر این بستر با شاگران خود ارتباط ارند. آیا فقط برای معلم‌های راه دور است یا همه معلم‌ها؟

همچنین درباره مهلت استفاده این بسته ۳۰ گیگابایت اینترنت هم صحبتی وجود ندارد.

اگر شما معلم هستید و اطلاعات بیشتری درباره این بسته اینترنت هدیه دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات اطلاعات خود را با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هنوز برای بابای من که چیزی نیومده 😶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)