حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این گوشی نه تنها ۱ بلکه ۲ جک فیزیکی صوتی دارد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | موبایل

اگر کمی عمیق‌تر به آن فکر کنید، به این می‌رسید که دنیای موبایل‌های هوشمند واقعا متنوع است. برای افزودن به این تنوع، برند صوتی Moondrop تصمیم گرفته که یک موبایل به نام MIAD 01 تولید کند. این گوشی چه تفاوتی با دیگر محصولات بازار دارد؟ مثلا این‌که این گوشی نه تنها ۱ بلکه ۲ جک فیزیکی صوتی دارد.

گوشی Moondrop MIAD 01 با ۲ جک فیزیکی صوتی

برند صوتی Moondrop اولین گوشی هوشمند خود با نام MIAD 01 را به نمایش گذاشته است. این نام مخفف عبارت Mobile Internet Audio Device است و همانطور که می‌توانید تصور کنید تمرکز اصلی آن ارائه تجربه صوتی بی‌نظیر خواهد بود.

در تصویر بالا، طراحی پشت این گوشی را در رنگ سفید و روکش ماتِ طرحدار مشاهده می‌کنیم. بخش دوربین برجسته بوده و دارای یک سیستم دوربین دوگانه همراه با اسم گوشی و برند آن است. نوشته‌های دیگری هم وجود دارد که کاملا خوانا نیست.

برند Moondrop این گوشی را با ۲ جک هدفون تبلیغ می‌کند اما خیلی عجیب است که به جای به نمایش گذاشتن این ویژگی خاص، طراحی قاب پشتی را در تیزر اول نمایش می‌دهد.

باید بدانید که این ۲ جک صوتی با یکدیگر متفاوت هستند. در حقیقت ما روی گوشی Moondrop MIAD 01 این ۲ پورت صوتی را داریم:

۱- جک ۴.۴ میلی‌متری – برای ارائه خروجی بالانس (اصطلاح حرفه‌ای در سیستم‌های صوتی)

۲- جک ۳.۵ میلی‌متری – خروجی صدا و ورودی میکروفون

در ادامه باید گفت که دکمه‌های قفل و تنظیم صدا در سمت راست گوشی هستند و با رنگ نارنجی ارائه شده‌اند تا با دیگر هایلایت‌های نارنجی گوشی مطابقت داشته باشند. ظاهرا این گوشی دارای لبه‌های صاف و با گوشه‌های تیز است.

برند چینی Moondrop در زمینه تجهیزات صوتی فعالیت دارد و حالا تصمیم دارد وارد بازار موبایل‌های هوشمند شود. طبیعتا این محصول برای همه کاربران طراحی نمی‌شود و مخاطب خاص خود را دارد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟ موفق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)