حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ فیت ۳ با طراحی مشابه اپل واچ در راه است

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی دستی بر آتش دارد و محصولات موفقی را به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات را می‌توان سری Huawei Watch Fit دانست. دستبندهای هوشمندی که با نمایشگر بزرگتر در نقش ساعت هوشمند فرو می‌رفتند اما قیمت بسیار ارزان‌تری داشتند. حالا به نظر می‌رسد که نوبت به نسل ۳ این سری رسیده و تغییر بزرگی نسیت به نسل قبلی رخ خواهد داد. در حقیقت باید گفت که هواوی واچ فیت ۳ با طراحی مشابه اپل واچ در راه است.

هواوی واچ فیت ۳

بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند غیر دایره‌ای مشابه اپل واچ را دوست دارند. هواوی معمولا ساعت‌های دایره‌ای شکل رو تولید می‌کند اما در سری Watch Fit طراحی مستطیلی را داشتیم. آنطور که پیداست نسل سوم این سری پا را فراتر گذاشته و به سمت طراحی مربعی‌طور کاملا مشابه اپل واچ خواهد رفت.

وقتی به تصویر بالا نگاه می‌کنید، چه از دور و چه از نزدیک قطعا ذهن شما به سمت طراحی اپل واچ خواهد رفت. دلیل اول می‌تواند طراحی مربعی نمایشگر باشد. نمایشگری که خوشبختانه تمام حاشیه‌های آن متقارن و اندک به نظر می‌رسد.

دلیل دوم قطعا به دکمه چرخان قرار گرفته روی لبه سمت هواوی Watch Fit 3 مربوط می‌شود. چیزی که در اپل واچ استفاده شده بود و ترکیب آن با نمایشگر مربعی و یک Watch Face مشابه با محصول اپل، به ناچار هر چشمی را از دور گول می‌زند و ذهن را به سمت Apple Watch می‌برد.

به هر صورت هر چه هست، این تصمیم هواوی خواهد بود و در نهایت بازار و کاربر مشخص می‌کند که تصمیم برنده‌ای است یا خیر. با توجه به منبع موثق انتشار این رندرها باید گفت که تقریبا نمی‌توان شک داشت این محصول با همین طراحی نهایی خواهد شد.

متاسفانه درباره مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های آن اطلاعاتی در دست نیست اما می‌توان انتظار داشت که به مانند نسل‌های قبلی خود مشابه یک ساعت هوشمند میان رده یا یک دستبند هوشمند رده بالا شناخته شود.

نظر شما درباره هواوی واچ فیت ۳ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)