حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج بنچمارک های هواوی Pura 70 Ultra منتشر شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، هواوی

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و سری Pura 70 در کشور چین معرفی شد. هم‌اکنون، نتایج بنچمارک های Geekbench و AnTuTu هواوی Pura 70 Ultra منتشر شده است. این تلفن هوشمند از تراشه جدید Kirin 9010 بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تراشه جدید هواوی چه عملکردی دارد.

نتایج بنچمارک های Geekbench و AnTuTu هواوی Pura 70 Ultra منتشر شد: پیشرفت محسوس Kirin 9010

برخی از کاربران چینی که قبلاً موفق به دریافت سری Pura 70 شده بودند. جزئیات تراشه Kirin 9010 را به اشتراک گذاشته‌اند. این تراشه جدید هواوی دارای CPU دوازده هسته‌ای با معماری ۲+۶+۴ است. این چیپست از ۴ هسته کوچک با فرکانس ۱.۵۵ گیگاهرتز، ۶ هسته با فرکانس ۲.۱۸ گیگاهرتز و ۲ هسته بزرگ با فرکانس ۲.۳۰ گیگاهرتز برخوردار است.

مشخصات Kirin 9010

کرین ۹۰۱۰ بسیار شبیه به کرین ۹۰۰۰ اس به‌کارگرفته شده در سری میت ۶۰ است. اما شاهد تفاوت های جزئی نیز هستیم. هسته های کوچک این تراشه جدید هواوی با حداکثر فرکانس ۱.۵۵ گیگاهرتز کار می‌کنند. اما کرین ۹۰۰۰ اس دارای هسته های کوچک با فرکانس ۱.۵۳ گیگاهرتز بود. فرکانس هسته های متوسط Kirin 9010 نیز از ۲.۱۵ به ۲.۱۸ گیگاهرتز افزایش یافته است.

علیرغم تفاوت های جزئی، اما نتایج بنچمارک Geekbench 6.2 هواوی Pura 70 Ultra، نشان‌دهنده پیشرفت قابل‌توجه Kirin 9010 است. این چیپست بسیار بهتر از Kirin 9000s عمل می‌کند.

هواوی Pura 70 Ultra در بنچمارک Geekench

هواوی پورا ۷۰ اولترا در بنچمارک Geekbench 6.2 موفق به کسب امتیاز ۱,۴۴۷ در تست تک هسته‌ای شده است. این گوشی هوشمند در تست های چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴,۷۶۵ را ثبت کرده و از Kirin 9000s پیشی می‌گیرد.

کرین ۹۰۰۰ اس در تست های تک هسته‌ای بنچمارک Geekench معمولاً امتیازی زیر ۱,۳۵۰ را دریافت می‌کرد. این تراشه هواوی در بخش چند هسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز حدود ۴,۲۰۰ می‌شد.

هواوی Pura 70 Ultra در بنچمارک AnTuTu

تراشه کرین ۹۰۱۰ در بنچمارک AnTuTu (V10.2.4) موفق به کسب امتیاز کلی بیش از ۹۷۰,۰۰۰ شده است. این چیپست به امتیاز CPU بیش از ۳۳۰,۰۰۰ و امتیاز GPU بیش از ۱۹۰,۰۰۰ دست می‌یابد. این یک جهش قابل توجه نسبت به Kirin 9000s به‌کار‌گرفته شده در سری Mate 60 است. این تراشه قدیمی هواوی می‌توانست امتیازی حدود ۷۰۰,۰۰۰ را در بنچمارک AnTuTu ثبت کند.

البته هنوز نمی‌دانیم که عملکرد واقعی Kirin 9010 چگونه است. به نظر می‌رسد که هواوی این تراشه را برای عملکردی فوق‌العاده، حداقل در تست های بنچمارک، بهینه کرده است.

تراشه Kirin 9010 هواوی با CPU دوازده هسته‌ای معرفی شد: عملکرد در سطح Snapdragon 8 Gen 1

نظر شما درباره این تراشه جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی