حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی بورینگ فون با همکاری HMD و Heineken معرفی شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | HMD

برند HMD، مالک نوکیا، به‌تازگی با Heineken همکاری کرده است تا یک گوشی ساده شفاف با نام بورینگ فون (Boring Phone) را توسعه دهند. این ممکن است نام مناسبی برای تلفن همراه جدید باشد؛ به‌هرحال، Boring Phone یک تلفن ویژه است که تنها بر برقراری تماس و و ارسال و دریافت پیامک تمرکز می‌کند. بنابراین این دستگاه نه‌تنها در تعداد محدود عرضه می‌شود، بلکه قابلیت‌های محدودی نیز دارد. به‌لطف نوکیا اما، بورینگ فون همچنین می‌توانید بازی خاطره‌انگیز «Snake» را نیز اجرا کنید.

گوشی بورینگ فون

HMD، سازنده موبایل‌های نوکیا، و Heineken، متصدیان لباس خیابانی مستقر در بوستون، با همکاری یکدیگر این گوشی ساده شفاف را با برچسب‌های هولوگرافیک ایجاد کرده‌اند که «شما را به گذشته می‌برد».

گوشی بورینگ فون

گوشی بورینگ فون

بورینگ فون انواع و اقسام حال‌و‌هوای دهه 90 میلادی را برای شما تداعی می‌کند. این گوشی دارای یک نمایشگر داخلی 2.8 اینچی QVGA و یک نمایشگر پوششی 1.77 اینچی در خارج است.

با دوربین 0.3 مگاپیکسلی دستگاه، نباید انتظار زیادی از کیفیت عکس‌های ثبت‌شده توسط آن داشته باشید. این مورد باعث می‌شود که از هر گوشی هوشمندی که در‌حال‌حاضر در اختیار دارید، قدردانی کنید. البته، در اینجا جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز وجود دارد.

برای اتصال، Boring Phone از شبکه‌های 2G ،3G و 4G پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، انتظار هیچ قابلیتی که متکی به اتصال اینترنت باشد را در این تلفن نداشته باشید. Boring Phone به‌گونه‌ای طراحی شده است که فقط بر روی عملکردهای ضروری مانند برقراری و دریافت تماس و پیامک تمرکز کند. به‌لطف ریشه‌های HMD و نوکیا، می‌توانید بازی Snake را روی این گوشی بازی کنید.

اگر می‌خواهید Boring Phone را فقط برای حس نوستالژیک آن بخرید، خبر بد این است که نمی‌توانید این کار را انجام دهید. این دستگاه در هفته طراحی میلان در 18 آوریل رونمایی خواهد شد و تنها تعداد محدودی به‌عنوان هدیه در بازارهای منتخب توزیع خواهند شد. بااین‌حال، می‌توانید در وب‌سایت Heineken ثبت‌نام کنید تا شانس خود را در برنده شدن این دستگاه امتحان کنید. این برندها همچنین اپلیکیشنی را در ماه ژوئن منتشر خواهند کرد که گوشی هوشمند شما را به بورینگ فون تبدیل می‌کند.

نظر شما درباره گوشی ساده بورینگ فون با طراحی شفاف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی