حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ ویژگی فیلتر های چت را ارائه کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ به‌تازگی ویژگی جدیدی به نام فیلتر های چت (chat filters) را معرفی کرده است که برای ساده‌سازی جستجوی پیام‌ها برای کاربران طراحی شده است.

ویژگی فیلتر های چت واتس اپ

طبق گفته واتس اپ، این فیلترها لیست چت شما را بر اساس معیارهای مختلف دسته‌بندی می‌کنند و نیازی به پیمایش خسته‌کننده درمیان پیام‌های شما را از بین می‌برند.

این ویژگی شامل سه فیلتر است که به‌راحتی در بالای لیست چت قرار گرفته‌اند: همه، خوانده‌نشده و گروه‌ها. این فیلترها دسترسی به انواع خاصی از مکالمات را با یک ضربه ساده فراهم می‌کنند:

All: همه پیام‌ها را در صندوق ورودی شما نمایش می‌دهد.

Unread: با نشان دادن پیام‌های خوانده‌نشده یا باز نشده، مکالماتی را که نیاز به توجه دارند برجسته کرده و به اولویت‌بندی کمک می‌کند.

Groups: همه چت‌های گروهی را در یک مکان جمع‌آوری می‌کند و دسترسی آسان‌تر به بحث‌هایی با اولویت بالاتر را تسهیل می‌کند.

ویژگی فیلتر های چت واتس اپ

ویژگی فیلتر های چت واتس اپ

هدف واتس اپ یافتن مکالمات «سریع، یکپارچه و ساده» است. معرفی فیلترهای چت با هدف تکمیل ویژگی‌های موجود مانند گزینه‌های قالب‌بندی متن و پین کردن پیام، به بهبود تجربه کاربری کمک می‌کند.

فیلترهای چت واتس اپ درحال‌حاضر درحال ارائه برای کاربران مختلف است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده برای تمامی کاربران در دسترس قرار گیرد.

واتس اپ با معرفی این ویژگی جدید اعلام کرد:

«ما معتقدیم که فیلترها سازمان‌دهی را ساده کرده و به مکان‌یابی مکالمات ضروری کمک می‌کنند و کارایی پیمایش پیام را افزایش می‌دهند. ما به توسعه گزینه‌های بیشتری ادامه می‌دهیم تا به شما در اولویت‌بندی مهم‌ترین موارد کمک کنیم.»

نظر شما درباره قابلیت فیلتر های چت WhatsApp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی