حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی برای بازار جهانی عرضه شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

لوازم جانبی شیائومی از جمله بلندگوهای بلوتوثی آن، محصولات نسبتا شناخته شده و محبوبی هستند. متاسفانه عرضه این محصولات بیشتر در بازار چین انجام می‌شود. خبر خوب اما این‌که به تازگی دو اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی برای بازار جهانی عرضه شده است. این بلندگوها با نام‌های Xiaomi Sound Pocket و Xiaomi Sound Outdoor شناخته می‌شوند.

اسپیکر بلوتوث ضد آب شیائومی

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. این محصول به گونه‌ای ساخته شده که حمل آن آسان باشد، با اندازه‌ای که در اکثر کیف ها قرار می گیرد و طراحی شامل پایه‌های لاستیکی و یک بند برای حمل آسان است.

این اسپیکر علیرغم اندازه کوچکش، به لطف ساب ووفر داخلی، دو بخش غیرفعال و توییتر، صدای قوی با خروجی 30 وات ارائه می دهد.

این اسپیکر بلوتوث شیائومی برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده و دارای گواهی IP67 است. در بخش ارتباطات نیز از بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان به دیگر دستگاه‌ها بهره می‌برد.

دکمه‌های فیزیکی برای کنترل راحت روی بدنه قرار دارند. باتری آن 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که تا 12 ساعت با حجم 50 درصدی صدا دوام می‌آورد. علاوه بر این، می‌تواند با یک بلندگوی دیگر برای صدای استریو وصل شود یا برای یک سیستم صوتی بزرگ‌تر، تا 100 دستگاه به یکدیگر متصل شوند.

محصول بعدی Xiaomi Sound Pocket است که تنها در رنگ مشکی در دسترس خواهد بود و برای استفاده محدود شخصی مناسب است. خروجی صوتی 5 وات را در بدنه ضدآب و گردوغبار با گواهی IP67 ارائه می‌دهد. این محصول تا 10 ساعت زمان پخش را با صدای 40 درصد پشتیبانی می کند.

متاسفانه درباره قیمت این محصولات در بازار جهانی، اطلاعاتی در دست نیست. نظر شما درباره این محصولات صوتی جدید Xiaomi چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)