حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزشگاه پل؛ معرفی دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه بازار کار

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کسب و کارهای فنی جزء آن دسته از مشاغلی هستند که در بازه زمانی مختلف بازار کار ایده‌آلی داشته و علاوه بر قشر جوان برای تمامی افراد با هر جنسیت و گروه سنی، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. باتوجه‌به این نکته در سال‌های اخیر شاهد استقبال از دوره‌های آموزشی تخصصی و فنی بوده‌ایم و مراکز و آموزشگاه‌های متعددی در این زمینه فعالیت دارند. ما در این مطلب به معرفی آموزشگاه پل پرداخته و به معرفی دوره‌های آن می‌پردازیم.

اگر تمایل به یادگیری مهارت‌هایی نظیر تعمیرات موبایل، نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته و تعمیرات تخصصی لپ تاپ و کامپیوتر دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. بدون شک با شرکت در دوره‌های آنلاین و غیرحضوری آموزشگاه پل، گام مؤثری در راستای حرفه‌ای شدن برمی‌دارید.

معرفی دوره‌های تخصصی آموزشگاه پل

برای شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین، تحقیق و بررسی دربارۀ دوره و کیفیت آن حرف اول را می‌زند. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در این بخش به معرفی دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی آموزشگاه پل می‌پردازیم. این قبیل از دوره‌های آموزشی شامل سه دورۀ زیر می‌شوند:

دورۀ آموزش تعمیرات موبایل

آموزشگاه پل با این هدف که بهره‌مندی از آموزش باکیفیت حق تمامی علاقه‌مندان به مهارت‌های فنی است و نباید محدودیت‌های مالی و جغرافیایی مانع آنها برای یادگیری شود، دوره‌های جامع آنلاین در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل برگزار می‌کند. این دورۀ پیشرفته شامل آموزش تخصصی تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل می‌شود.

به جرأت می‌توان گفت با شرکت در این دورۀ غیر حضوری از شرکت در سایر دوره‌های آموزشی بی‌نیاز شده و هرآنچه که برای متخصص شدن در حرفه تخصصی تعمیرات موبایل لازم و ضروری است، خواهید آموخت.

بهترین دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد همچنین باید شامل بخش‌های عملی باشند که کارآموزان را با واقعیت‌های بازار کار روبرو سازند. این بخش‌ها به کارآموزان اجازه می‌دهند تا با چالش‌های واقعی تعمیرات موبایل به‌صورت عملی مواجه شوند و تجربه‌های مهمی کسب کنند که در کلاس‌های تئوری قابل‌دستیابی نیستند. تجربه عملی در محیط‌های کارگاهی و با استفاده از ابزارهای پیشرفته، سنگ بنای مهمی در ساختن یک کارآموز موفق است.

موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه پل محسوب می‌شوند:

– در ابتدا باید بگوییم که بازار کار تعمیرات موبایل از شرایط ایده‌آلی برخوردار بوده و به محض یادگیری و کسب مهارت می‌توانید وارد بازار کار شوید.

– اگرچه اکثر دوره‌های آموزشی به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند؛ اما به‌صورت عملی محور بوده و چالش‌های مهمی را مطرح می‌کنند.

– سرفصل‌های دوره جامع و مطابق تکنولوژی روز دنیا است.

– هزینه شرکت در دوره مقرون‌به‌صرفه و منصفانه است.

– خوشبختانه دوره‌های آنلاین آموزشگاه پل در کلان‌شهرهایی نظیر تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و همچنین دوره های حضوری این آموزشگاه در شهر زیبای رشت برگزار می‌شود.

دورۀ آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

از دیگر حوزه‌های تخصصی تعمیرات می‌توان به زمینه تعمیرات لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری اشاره کرد. این قبیل از مهارت‌های کاربردی را نیز می‌توانید در آموزشگاه پل بیاموزید. مباحث آموزشی این دوره شامل موارد زیر می‌شود:

– آموزش تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

– آموزش تخصصی تعمیرات کنسول بازی

– آموزش تخصصی تعمیرات ماینر

جالب است بدانید که مباحث «تخصصی تعمیرات ماینر» هدیه ویژه شرکت در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ بوده و لازم نیست برای یادگیری این مباحث هزینه مجزایی بپردازید. از دیگر مزایای شرکت در این دورۀ جامع می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

– بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره به مدت 2 سال

– ارائه تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی کارآموزان

– امکان ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای و مدارک بین‌المللی تعمیرات لپ تاپ

– معرفی کارآموزان دوره به بازار کار

– تدریس دروس توسط برترین اساتید باتجربه

– ارائه بالاترین کیفیت ویدئوهای آموزشی

– عدم محدودیت برای شرکت در این دوره

دورۀ آموزش نصب دوربین مدار بسته

ازآنجایی‌که اکثر اماکن عمومی و خصوصی به دوربین‌های مداربسته مجهز هستند می‌توان گفت که این حرفه در سراسر ایران و جهان دارای بازار کار مطلوب و ایده‌آلی است. با این اوصاف تصمیم برای شرکت در دورۀ آموزشی نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته، انتخابی عاقلانه است. چنانچه این دوره را به‌صورت غیر حضوری و آنلاین در آموزشگاه پل شرکت کنید از مباحث آموزشی نصب دوربین مدار بسته و آموزش هوشمند سازی ساختمان بهره‌مند خواهید شد. موارد زیر از جمله رایج‌ترین مزیت‌های شرکت در این دورۀ آموزشی محسوب می‌شوند:

– تدریس دروس توسط اساتید متخصص و مجرب

– ارائه آپدیت دوره به مدت 12 ماه در پنل

– کیفیت بالای ویدئوهای آموزشی

– امکان بهره‌مندی از پشتیبانی 2 ساله دوره آموزشی نصب دوربین

– سرفصل‌های جامع و کاربردی دوره

– معرفی کارآموزان دوره نصب دوربین مدار بسته به بازار کار

– ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای و بین المللی به کارآموزان

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برایتان گفتیم که باتوجه‌به شرایط ایده‌آل بازار کار مهارت‌های فنی، یادگیری تخصص‌هایی نظیر تعمیرات گوشی، لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته اقدامی مفید و سودمند است. با معرفی آموزشگاه پل به‌عنوان برترین برگزار کننده دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری به شما عزیزان این اطمینان را می‌دهیم که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

در پایان نیز تأکید می‌کنیم که اگر کارآموزان دوره نسبت به سرفصل‌های دوره و کیفیت مباحث آموزشی نارضایتی داشته باشند تمامی وجه پرداخت شده بابت دورۀ آموزشی به‌صورت کامل برای آن‌ها بازگشت داده می‌شود. کافی است سابقه چندین و چندساله آموزشگاه پل و رزومه اساتید فعال در این آموزشگاه را مورد بررسی قرار دهید، بدون شک با انتخاب درست مسیر شغلی و آینده شما هموارتر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی