حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با شبیه ساز آزمون دولینگو

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

آزمون دولینگو یک آزمون بررسی سطح زبان انگلیسی دانش آموزان و دانشجویان است که در دوران کرونا رشد چشمگیری داشت. دولینگو با امکان برگزاری آنلاین آزمون زبان و پذیرش کسترده آن توسط دانشگاه ها و مراکز آموزشی توانست به سرعت به رقیب جدی برای آزمون های دیگر مانند تافل و آیلتس تبدیل شود. دولینگو در حال حاضر در بیش از ۵۰۰۰ دانشگاه و موسسه پذیرفته می شود. آزمون دولینگو علیرغم اینکه دارای سوالات مشخص و نوع سوالات مشخصی است اما همانند آیلتس و تافل نمی توان سوالات آن را دارای چارچوب مشخصی در نظر گرفت.

شبیه ساز آزمون چیست؟

به صورت کلی شبیه ساز آزمون یا آزمون آزمایشی تلاش می‌کند تا شرایطی یکسان با محیط آزمون اصلی برای شرکت کنندگان فراهم آورد تا بتوانند در محیطی مشابه با سوالات مختلف آزمون آشنا شده و با شناساسیی نقاط ضعف خود و تقویت آن در روز آزمون اصلی عملکرد بهتری داشته باشند. د رواقع آزمون های آزمایشی به شما کمک می کنند تا با انواع سوالات آشنا شوید، نمونه جواب های هر سوال را مشاهده کنید و در نهایت می توانید که با تمرین در یک نوع سوال به سطح آمادگی لازم برای شرکت در آزمون اصلی برسید.

آزمون زبان دولینگو چیست؟

دولینگو یک آزمون آنلاین ارزیابی سطح مهارت زبان انگلیسی شما است که توسط پلتفرم یادگیری زبان دولینگو (Duolingo) ارائه می‌شود. آزمون زبان انگلیسی دولینگو مانند تافل و آیلتس و سایر آزمون‌های استاندارد زبان، مهارت های زبان انگلیسی افراد در چهار بخش اصلی ارزیابی می‌کند:

  • • گوش دادن (Listening)
  • • خواندن (Reading)
  • • نوشتن (Writing)
  • • صحبت کردن (Speaking)

این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن دسترسی به اینترنت، هر زمانی که راحت هستند در آزمون شرکت کنند.

کارنامه آزمون انگلیسی دولینگو به سرعت آماده می شود و عموما تا دو روز در پنل شما قابل مشاهده است. این آزمون به طور گسترده برای پذیرش در دوره های آموزشی یا استخدام در دانشگاه ها و سازمان های مختلف پذیرفته می شود. در حال حاضر این آزمون توسط بیش از ۵۰۰۰ دانشگاه و موسسه مورد پذیرش است. که در میان آن‌ دانشگاه‌هایی از کشورهای معروفی مانند آمریکا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و کانادا مشاهده می‌شود.

دولینگود چیست؟

دولینگود یک شبیه ساز آزمون زبان دولینگو است که به شما کمک می کند تا با انواع سوالات در آزمون اصلی آشنا شوید و در نهایت بتوانید با آمادگی لازم در آزمون شرکت کنید. دولینگود علاوه بر خدمات ذکر شده به شما کمک می کند تا بتوانید دانشگاه هایی که مدرک زبان انگلیسی دولینگو را می پذیرند پیدا کنید. همچنین در دولینگود شما می توانید با کمک ما از دانشگاه های مربوطه پذیرش تحصیلی دریافت کنید.

دولینگو چگونه به شما کمک می کند؟

دولینگود یک سرویس ایرانی است که با ارائه نمونه سوالات دولینگو مختلف به شما کمک می کند تا به آمادگی کافی در آزمون مربوطه برسید، همچنین با ارائه خدمات بررسی رزومه شما و معرفی دانشگاه هایی که این مدرک زبان را می پذیرند به شما کمک می کند تا مسیر ادامه تحصیل شما هموار تر باشد.

سالار ربیعی بنیانگذار دولینگود معتقد است که سرویس ایرانی دولینگود به کاربران کمک می کند تا با هزینه کمتر به سطح مطلوبی از آموزش زبان انگلیسی رسیده و همچینین مراحل پذیرش تحصیلی خود را انجام دهند. شما در وبسایت دولینگود با دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های آلمان و شرایط و شهریه هرکدام آشنا می شوید و نهایتا با مشاهده لیست زیادی از دانشگاه ها می توانید رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

محیط شبیه ساز آزمون دولینگو مشابه آزمون اصلی بوده که بیشترین تطابق را با آزمون اصلی داشته باشد. این آزمون دارای ۱۱ نوع سوال است و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید شما می‌توانید بر اساس نقاط ضعف خود فقط سوالات مربوط به آن بخش از‌ آزمون را مشاهده کنید. همچنین شما هر نوع سوال را می توانید بر اساس میزان سختی نیز طبقه بندی کنید.

استفاده از این بخش رایگان بوده و شما می‌توانید فایل نمونه سوالات را دانلود کنید، البته در سیستم شبیه ساز آزمون دولینگو نیز شما می‌توانید تعداد محدودی از سوالات را به صورت رایگان مشاهده کنید تا با سیستم آشنا شده و در صورت رضایت از کیفیت شبیه ساز آزمون دولینگو نسبت به پرداخت هزینه اشتراک اقدام کنید.

استفاده از خدمات دولینگود برای شرکت در شبیه ساز آزمون زبان به مدت یک ماه مبلغ ۳۹۹ هزار تومان و سه ماه مبلغ ۶۹۹ هزار تومان است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی