حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ۲ ایربادز موتورولا لو رفت: Moto Buds و Moto Buds Plus

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

به نظر می رسد موتورولا آماده است تا از ۲ ایربادز جدید که ظاهراً Moto Buds و Moto Buds Plus نامیده می شوند، رونمایی کند. طراحی این ایربادزها در رندرهای باکیفیت منتشر شده توسط ایوان بلاس قابل مشاهده است.

ایربادز موتورولا

در حالی که رندرهای منتشر شده جزئیات خاصی را در مورد مشخصات این ایربادزهای موتورولا ارائه نمی دهند اما رنگ‌بندی محصولات جدید صوتی این برند را مشخص می‌کند.

انتظار می رود Moto Buds در ۴ رنگ که در تصویر بالا می‌بینید، عرضه شود. این رنگ‌ها عبارت‌اند از:

  1. ۱- آبی روشن
  2. ۲- سورمه‌ای
  3. ۳- زرد روشن
  4. ۴- نارنجی (هلویی – مرجانی)

از نظر ظاهری نیز تفاوت قابل توجهی بین این دو مدل وجود دارد. Moto Buds با ساقه تخت عرضه می‌شود در حالی که Buds Plus ساقه گردتری دارد و حتی یادآور OnePlus Buds 3 است.

نکته قابل توجه این‌جاست که Moto Buds Plus همچنین دارای یک توری در قسمت بیرونی است که نشان می‌دهد این محصول ممکن است دارای حالت های نویز کنسلینگ فعال (ANC) و شفافیت باشند. با این حال، این صرفاً یک حدس و گمان مبتنی بر طراحی است.

ایربادز موتورولا

ایربادز موتورولا

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که Moto Buds Plus مشکی دارای روکش مات با حلقه‌ای براق در اطراف است. در حالی که، نسخه طلایی دارای یک روکش براق در پایین است

علاوه بر این، قاب‌های شارژ Moto Buds بدون در نظر گرفتن رنگ هدفون، سفید هستند. با این حال، Moto Buds Plus با قاب‌های هم‌رنگ عرضه شود.

نظر شما درباره طراحی این محصولات صوتی جدید موتورولا چیست؟ احتمالا باید به زودی معرفی شوند و درباره قیمت و مشخصات آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)