حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی زد فولد 6 بار دیگر بدون تغییر نسبت‌به نسل قبل خواهد بود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ تا یکی دو سال گذشته به‌تنهایی پیشگام بازار گوشی‌های هوشمند تاشو بود، اما در سال‌های اخیر، ظاهراً این شرکت برتری نوآورانه خود را از دست داده است. نسل اول گوشی‌های تاشو مانند Google Pixel Fold و OnePlus Open در بخش‌های حیاتی ازجمله سخت‌افزار دوربین از Galaxy Z Fold 5 سامسونگ پیشی گرفته‌اند. اکنون، گفته می‌شود که سامسونگ در نظر دارد تا بار دیگر ترکیب دوربین قدیمی گلکسی زد فولد 5 را بار دیگر در نسل آینده و زد فولد 6 نیز تکرار کند.

دوربین گلکسی زد فولد 6

سلطه سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو ممکن است امسال بیشتر مورد چالش قرار گیرد. شایعات جدید حاکی از آن است که Galaxy Z Fold 6 آینده می‌تواند همان پیکربندی دوربین نسل قبلی خود را حفظ کند.

این شایعه از سوی افشاگر مشهور Ice Universe بیان شده است که گزارش‌های دیگر در چند ماه گذشته نیز آن را تأیید می‌کنند. شایان‌ذکر است که Z Fold 5 نیز خود از دوربین‌های مشابه Z Fold 4 استفاده می‌کند. اگر این روند ادامه پیدا کند، Z Fold 6 می‌تواند از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی استفاده کند. دوربین داخلی 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر نیز که نسبت‌به Z Fold 3 در سال 2021 تغییر نکرده، ممکن است به همان شکل باقی بماند.

دوربین گلکسی زد فولد 6

دوربین گلکسی زد فولد 6

بدون تغییر مشخصات دوربین، همراه با هر چیز دیگری که در مورد Z Fold 6 می‌دانیم، نشان می‌دهد که سامسونگ می‌تواند درحال ایجاد فرصتی برای Google Pixel Fold 2 و OnePlus Open 2 آینده باشد تا خود را به‌عنوان رقیب قدرتمندی در بازار گوشی‌های تاشو معرفی کنند.

بااین‌حال، شایعات متعدد حاکی از آن است که سامسونگ می‌تواند دو نسخه از پرچمدار تاشو خود را در سال جاری عرضه کند. اگر این شایعه درست باشد، مشخصات فاش‌شده در مورد دوربین‌های بدون تغییر و ظرفیت باتری می‌تواند متعلق به یک مدل پایه مقرون به‌صرفه‌تر باشد که احتمالاً حدود 1500 دلار یا حتی پایین‌تر قیمت داشته باشد. درهمین‌حال، یک گوشی ممتاز Galaxy Z Fold 6 Ultra با قیمت بین 1800 تا 200‌ دلار می‌تواند دارای به‌روزرسانی‌های موردنیاز در بخش دوربین و باتری برای حفظ سلطه سامسونگ در بازار تاشو باشد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در مردادماه درکنار گلکسی رینگ به‌صورت رسمی معرفی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی