حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز های Nothing Ear و Nothing Ear (a) در تصاویر جدید فاش شدند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر، گجت‌های پوشیدنی

هفته گذشته، ناتینگ تأیید کرد که نسل جدید ایربادز های این شرکت که قرار است در تاریخ 18 آوریل/30 فروردین به‌صورت رسمی معرفی شوند، Nothing Ear و Nothing Ear (a) نام دارند و این برند قصد دارد طرح نام‌گذاری خود را بازنشانی کند و عددهای آن را کنار بگذارد. اکنون در فاصله‌ی کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی، تصاویر نسل جدید ایربادزهای Nothing فاش شده است که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.

ایربادز های Nothing Ear و Nothing Ear (a)

امروز هر دو مدل ایربادز آینده ناتینگ با تصاویر و مشخصات کامل به بیرون درز کرده است، بنابراین بیایید با محصول رده‌بالا یعنی Nothing Ear شروع کنیم. ظاهراً این مدل 150 یورو قیمت خواهد داشت و جای تعجب نیست که جانشین Nothing Ear (2) باشد.

ایربادز Nothing Ear

ایربادز (a) Nothing Ear

ایربادز Nothing Ear جدید دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب می‌باشد، درحالی‌که کیس آن نیز دارای گواهی IPX2 خواهد بود. هر هدفون با خاموش بودن ANC تا 7.5 ساعت عمر باتری خواهد داشت و به‌همراه کیس درمجموع 33 ساعت به شما باتری می‌دهد. Nothing Ear با رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد، با تم شفاف همان‌طور که از Nothing انتظار دارید.

بر اساس این افشاگری، Nothing Ear (a) ارزان‌تر خواهد بود و تنها 100 یورو قیمت دارد. با این مقدار پول نقد، همچنان از حذف نویز فعال، پشتیبانی از اتصال دوگانه و شارژ سریع مانند Ear برخوردار خواهید بود.

Nothing Ear (a)

Nothing Ear (a)

Nothing Ear (a) با خاموش بودن ANC تا 8 ساعت دوام خواهد داشت و درمجموع به‌همراه کیس 38 ساعت به شما باتری می‌دهد. این ایربادز نیز همچنین دارای گواهی IP54 خواهد بود، درحالی‌که کیس آن نیز به‌دلایلی گواهی بهتر IP55 را دریافت می‌کند.

Nothing Ear (a)

Nothing Ear (a)

طبق گزارش‌ها، این ایربادز در رنگ‌های سیاه، سفید و زرد در دسترس خواهد بود و رنگ زرد به‌نوعی سازگار با محیط‌زیست است.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون ایربادزهای جدید ناتینگ در دو مدل مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی