حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ردمی توربو ۳ را ببینید: سری جدید گوشی‌های شیائومی

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

اوایل این هفته بود که برای شما نوشتیم سری محصولات جدید برند Redmi در سری Turbo عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها قرار است متمرکز بر عملکرد طراحی شوند و مشخصات روی کاغذ خوبی را ارائه کنند. اگر کنجکاو هستید که چه طراحی خواهند داشت، بیاید با هم طراحی ردمی توربو ۳ را ببینیم.

طراحی ردمی توربو ۳

به زودی Redmi سری جدید گوشی‌های هوشمند Turbo خود را در چین عرضه می‌کند. این سری محصولات جدید بین دستگاه‌های سری Note و K با تأکید بر عملکرد رقابتی قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود Redmi Turbo 3 به عنوان اولین دستگاه در این سری جدید باشد. به تازگی تصویری از این دستگاه که درون قاب برش‌نخورده حضور دارد داریم. همچنین دو رندر گرافیکی غیررسمی از آن‌چه که باید باشد وجود دارد.

گوشی شیائومی Redmi Turbo 3 دارای طراحی جالب برای قاب پشتی با دوربین ۳ گانه است. این مجموعه دوربین دارای حسگر تصویر اصلی 200 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS است. همچنین دوربین کوچک وسط قاب احتمالا یک دوربین ماکرو باشد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر ردمی توربو ۳ با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 عرضه خواهد شد. این تراشه در کنار رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد.

این گوشی احتمالا اندروید 14 با HyperOS را به صورت پیش‌فرض ارائه کند. همچنین دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی است. انتظار یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزلوشن 1220p و رفرش‌ریت 120 هرتز نیز وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی برای ردمی توربو ۳ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)