حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.1 گلکسی اس 23 شامل مشکلات عملکردی است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

هفته گذشته، سامسونگ One UI 6.1 را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های رده‌بالای خود ازجمله سری Galaxy S23 منتشر کرد. درحالی‌که نسخه جدید بسیاری از ویژگی‌های مفید را برای گوشی‌های پرچمدار سال گذشته به‌ارمغان آورد، به‌نظر می‌رسد مشکلات زیادی را نیز به‌همراه داشته است. عمده مشکلات گزارش‌شده در آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی اس 23 شامل گرم شدن بیش از حد این گوشی‌ها و همچنین افت عملکرد حسگر اثرانگشت آن‌هاست.

مشکلات آپدیت One UI 6.1 گلکسی اس 23

درست پس از ارائه به‌روزرسانی توسط سامسونگ، بسیاری از مردم گزارش دادند که One UI 6.1 سرعت شارژ را در Galaxy S23 آن‌ها به 15 وات محدود کرده است یا اینکه گوشی آن‌ها پس از به‌روزرسانی زمان بیشتری برای شارژ شدن طول می‌کشد. به‌تازگی نیز، کاربران گزارش داده‌اند که پس از نصب One UI 6.1، گلکسی S23 آن‌ها بیش از حد معمول گرم می‌شود.

در Reddit، یکی از کاربران TBadisBad می‌گوید که متوجه شده است که Galaxy S23 وی حتی زمانی که به وای‌فای متصل است، در اتاقی با دمای محیط، گرم می‌شود. در بخش نظرات، کاربر دیگری تأیید کرد که گلکسی S23 وی نیز از زمان به‌روزرسانی گوشی به One UI 6.1 کمی گرم کار می‌کند.

مشکلات آپدیت One UI 6.1 گلکسی اس 23

مشکلات آپدیت One UI 6.1 گلکسی S23

به‌گفته بسیاری از کاربران در Reddit، هنگامی که آنها Galaxy S23 خود را با فشار دادن دکمه روشن/خاموش یا دو بار ضربه زدن روی صفحه بیدار می‌کنند، گاهی اوقات تلفن انیمیشنی را برای تشخیص اثرانگشت نشان نمی‌دهد. اگر همچنان انگشت خود را روی صفحه‌نمایش بگذارند، دستگاه هیچ کاری انجام نمی‌دهد. بااین‌حال، هنگامی که انگشت خود را بلند می‌کنند، گوشی انیمیشن اثرانگشت را نشان می‌دهد. سپس باید انگشت خود را یک بار دیگر روی نمایشگر قرار دهند تا قفل دستگاه باز شود. با توجه به اینکه چند بار در روز قفل گوشی خود را باز می‌کنیم، این مسئله بسیار خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد.

خوشبختانه، این مشکل فقط گاهی اوقات ظاهر می‌شود. غیرعادی نیست که یک نسخه جدید سیستم‌عامل، به‌خصوص نسخه‌ای که ویژگی‌های جدید زیادی را به‌همراه دارد، حاوی چندین مشکل باشد. ما فقط امیدواریم که سامسونگ به‌سرعت آنها را با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگر برطرف کند تا کاربران را از مشکلات ناخواسته نجات دهد.

نظر شما درباره مشکلات آپدیت One UI 6.1 سری گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی