حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین سونی Xperia 1 VI لو رفت: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

پرچمدار جدید سونی در دست توسعه و آماده‌سازی برای عرضه است. به تازگی گزارش جدیدی پیرامون آن منتشر شده که می‌تواند جالب توجه باشد. مشخصات دوربین سونی Xperia 1 VI لو رفته و به ما می‌گوید که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات دوربین سونی Xperia 1 VI

انتظار داریم که پرچمدار ۲۰۲۴ سونی جایی در میانه بهار ۱۴۰۳ رونمایی شود. این دستگاه شاید یکی از محصولات پرفروش بازار نشود اما معمولا برای علاقه‌مندان به گوشی‌های اندرویدی، قابل توجه است.

گزارش‌ها تاکنون اسم این مدل را Xperia 1 VI ذکر کرده‌اند. پیش‌تر عنوان شده بود که این دستگاه با ۳ حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی Exmor T مگاپیکسلی عرضه می‌شود. با این گزارش جدید این موضوع را نقض می‌کند.

طبق پست جدیدی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و تصویر ترچمه شده آن را اینجا می‌بینید، سونی Xperia 1 VI همچنان دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و فاصله کانونی معادل 24 میلی‌متری است که اندازه حسگر تصویر آن 1/1.35 اینچی خواهد بود.

در کنار این دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 و فاصله کانونی 16 میلی‌متری قرار دارد که حسگر تصویر آن 1/2.5 اینچی است.

دوربین سوم یک نمونه تله فوتو 12 مگاپیکسلی متغیر با f/2.3 تا f/2.8 و فاصله کانونی معادل 85 تا 125 میلی‌متری است.

اگر به یاد داشته باشید، این همان سخت‌افزار دوربین موجود در Xperia 1 V است که سال گذشته با سنسور Exmor T معرفی شد.

اگر این حقیقت داشته باشد، احتمالاً سونی تصمیم گرفته است به جای سخت‌افزار، مسیر بهبود نرم‌افزاری را دنبال کند. همچنین احتمال بالایی وجود دارد که این بهبود با کمک هوش مصنوعی صورت بپذیرد.

همچنین اگرچه ممکن است مشخصات دوربین ثابت بماند، اما احتمال تغییر طراحی بسیار زیاد است. اخیراً گزارش شده که سونی طراحی پرچمدار آتی Xperia خود را به یک طرح عمومی‌تر تبدیل خواهد کرد و نسبت تصویر 21:9 را بازنشسته می‌کند. این باعث می‌شود که دستگاه آینده در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود کوتاه‌تر و عریض‌تر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سونی می‌تواند سال ۲۰۲۴ را در دنیای موبایل به شکل بهتری مدیریت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)