حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ امکان پین چند پیام در صفحه چت را فراهم کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ در قابلیت جدید خود، پیگیری اطلاعات مهم در چت‌ها را آسان‌تر می‌کند. به‌دنبال ارائه قابلیت پیام‌های پین‌شده در سال گذشته، اکنون واتس اپ در آخرین آپدیت خود محدودیت پین را به سه پیام در هر چت افزایش داده است.

پین چند پیام در واتس اپ

پیش از این WhatsApp به شما اجازه می‌داد در هر چت فقط یک پیام را پین کنید. تلاش برای پین کردن پیام دوم اما، منجر به جایگزینی پیام پین‌شده اولیه می‌شد.

این محدودیت اما، اکنون تا حدودی برطرف شده است و در پیام‌های پین‌شده برای چت‌های فردی و گروهی اعمال می‌شود. همچنین می‌توانید هر پیامی، از متن و ایموجی گرفته تا عکس و نظرسنجی را پین کنید.

پین چند پیام در واتس اپ

پین چند پیام در واتس اپ

روش پین کردن پیام یکسان نیز کماکان مشابه گذشته است: فشار طولانی روی پیام و انتخاب “Pin” از منو. WhatsApp همچنین به شما امکان می‌دهد مدت زمان پین شدن پیام را با گزینه‌هایی برای 24 ساعت، هفت روز (انتخاب پیش‌فرض) یا 30 روز انتخاب کنید. علاوه‌بر این، برای چت‌های گروهی، مدیران این اختیار را حفظ می‌کنند که تصمیم بگیرند که آیا همه افراد گروه می‌توانند پیام‌ها را پین کنند یا اینکه این یک امتیاز فقط برای سرپرست است.

پیام‌های پین‌شده به‌عنوان بنرهای معلق قابل کلیک در بالای چت‌های شما ظاهر می‌شوند، بنابراین می‌توانید به‌راحتی با یک ضربه به اطلاعات پین‌شده دسترسی داشته باشید. واتس‌اپ همچنین اعلام کرد که تمام پیام‌های پین‌شده با رمزگذاری سرتاسر خود ایمن می‌مانند و از حریم خصوصی شما اطمینان می‌دهند.

نظر شما درباره قابلیت پین سه پیام در صفحه چت WhatsApp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی