حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت بزرگ گلکسی اس 24 با محوریت بهبود عملکرد دوربین این سری ماه آینده منتشر خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، شایعات

سامسونگ با انتشار آپدیت فوریه 2024 برای سری Galaxy S24 خود، برخی بهبودهای پیرامون دوربین این گوشی‌ها را ارائه کرد. بااین‌حال، همه مشکلات دوربین گلکسی اس 24 برطرف نشده‌اند و طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد به‌زودی این مشکلات را با انتشار یک آپدیت بزرگ دیگر در ماه آینده میلادی برطرف کند.

آپدیت بزرگ دوربین گلکسی اس 24

طبق گزارشی از Ice Universe، سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی را برای سری گلکسی S24 در آوریل 2024 منتشر خواهد کرد تا برخی از مشکلات عمده باقی‌مانده دوربین این گوشی‌ها را برطرف کند. طبق گزارش‌ها، این شرکت مشکلات مربوط به تعادل رنگ سفید و کیفیت دوربین تله‌فوتو را برطرف خواهد کرد.

آپدیت بزرگ دوربین گلکسی اس 24

آپدیت بزرگ دوربین گلکسی اس 24

درحال‌حاضر، کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با زوم تا 9.9 برابر بهتر از عکس‌های ثبت‌شده با زوم 10 برابر است. این مشکل می‌تواند با به‌روزرسانی آوریل 2024 برطرف شود. همچنین گاهی اوقات، نوردهی نیز ممکن است در تصاویر ثبت‌شده با استفاده از دوربین گلکسی اس 24 زیاد باشد و نقاط برجسته را به هم بزند. سامسونگ می‌تواند این مشکل را نیز برطرف کند. بر اساس این گزارش، تراز سفیدی تصاویر ثبت‌شده با گلکسی اس 24 ممکن است خیلی گرم به‌نظر برسد که این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات دوربین گلکسی اس 24 این است که گاهی اوقات می‌تواند تصاویر تیره‌تری ثبت کند و سامسونگ قبلاً گفته است که در آینده این مشکل را برطرف خواهد کرد. امیدواریم رفع این مشکل نیز با به‌روزرسانی آوریل 2024 ارائه شود.

نظر شما پیرامون ارائه به‌روزرسانی بزرگ در ماه آینده برای بهبود کیفیت دوربین سری گلکسی اس 24 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی