حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 رسما در چین رونمایی شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، لوازم جانبی

در رویداد دیروز Honor دیدیم که ۲ مدل خاص از سری مجیک ۶ در کنار آنر بند ۹ رونمایی شدند. یک ابزار پوشیدنی جدید دیگر هم البته اینجا وجود دارد. ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 محصول جدید این برند برای افرادی است که با نمونه‌های ارزان موجود در دسته Bandها راضی نمی‌شوند.

ساعت هوشمند آنر Watch GS 4

ساعت هوشمند آنر Watch GS 4 تنها در یک اندازه 46 میلی‌متری تولید خواهد شد. صفحه نمایش دایره‌ای آن 1.43 اینچی بوده و از نوع AMOLED است که وضوح 466×466 پیکسل دارد. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای موجود خواهد بود. همچنین دو مدل بند Viton یا چرمی به شما ارائه می‌شود.

این ساعت هوشمند بر روی سیستم عامل بلادرنگ (RTOS) کار می کند و از بلوتوث 5.0 برای اتصال برخوردار است. قابلیت تماس بلوتوثی با میکروفون و بلندگوی داخلی وجود دارد و همچنین می‌تواند موسیقی در حال پخش روی موبایل شما را کنترل کند.

این ساعت دارای چندین سنسور مانند سنسور ضربان قلب اپتیکال، سنسور فشار هوا و سنسور ژیروسکوپ است. همچنین می تواند ضربان قلب، اکسیژن خون و چرخه خواب را ثبت کند. علاوه بر این، دارای یک GPS داخلی با پنج سیستم موقعیت یابی ماهواره ای اصلی است که با آن می تواند به طور دقیق قدم‌های روزانه و سایر فعالیت های فیزیکی مانند دویدن و دوچرخه سواری را پایش کند. علاوه بر آن، برای ثبت بیش از 100 حالت ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

به لطف NFC داخلی برای پرداخت های WeChat و Alipay مناسب است. این ساعت هوشمند با یک بار شارژ می تواند تا ۲ هفته عمر باتری داشته باشد و شارژ مجدد آن تنها 60 دقیقه طول می کشد. همچنین دارای گواهی ضد آب بودن تا فشار ۵ اتمسفر است که معادل حدودا عمق ۵۰ متری می‌شود.

قیمت این ساعت هوشمند آنر در چین برابر ۱۳۹ و ۱۶۷ دلار خواهد بود. قیمت کمتر برای مدل Starry Sky Exploration اعلام شده اما جزئیات زیادی درباره تفاوت‌های این دو مدل در دسترس نیست. بیشتر باید مربوط به کیفیت ساخت و ظاهر آن‌ها شود.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند Honor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)