حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید موتورولا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

آنطور که پیداست، موتور موتورولا گرم شده و به رونمای محصولات جدیدش مشغول است. دو روز از رونمایی موتورولا Moto G Power 5G (2024) به همراه Moto G 5G (2024) می‌گذرد. با این حال به تازگی رسما تایید شده که گوشی جدید موتورولا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ معرفی خواهد شد.

رویداد موتورولا برای ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

با ارسال دعوتنامه‌هایی از شعبه هند موتورولا، تاریخ رویداد رونمایی جدید این شرکت اعلام شده است. سوم اپریل ۲۰۲۴ یا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ این رویداد با شعار “تلفیقی از هنر و هوش” برگزار خواهد شد. طبیعتا این شعار اشاره‌ای به هوش‌مصنوعی هم دارد.

برند Motorola اطلاعات بیشتری ارائه نکرده است. همچنین در پوستر رسمی این شرکت برای رویداد جدیدش، هیچ تصویر یا اشاره‌ای به موبایل جدیدش وجود ندارد.

البته ما حدس می‌زنیم این رویداد می تواند درباره Motorola Edge 50 Pro باشد که هفته گذشته در رنگ‌های مختلف رصد شد. اگر به تاریخ نشان داده شده روی نمایشگر گوشی‌های موجود در رندرهای لو رفته نگاه کنید، همین تاریخ ۳ اپریل نمایش داده می‌شود. در نتیجه هیچ بعید نیست که همین محصول در آن روز رونمایی شود.

رندر و مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Pro فاش شد

پیش‌تر در ترنجی خوانده بودیم که احتمالا این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی ۱۶۵ هرتزی خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که برای دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 در نظر گرفته شده است. دوربین های دیگر از نوع اولتراواید و تله فوتو هستند که دوربین تله‌فوتو دارای فوکوس خودکار لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. این دوربین، توانایی زوم ۶ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید موتورولا هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)