حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ریلمی Narzo 70 Pro 5G مشخص شد: ۲۹ اسفند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

تاریخ رونمایی ریلمی Narzo 70 Pro مشخص شده است. این تلفن هوشمند در ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد. پوستر تبلیغاتی این گوشی با حضور شاهد کاپور، بازیگر مشهور بالیوود، منتشر شده است.

ریلمی Narzo 70 Pro 5G در راه است

ریلمی نارزو ۷۰ پرو دارای طراحی Duo Touch Glass است که به گفته این شرکت، زیبایی شناسی نوآورانه ای را ارائه می‌کند. ریلمی قبلاً فاش کرده بود که گوشی آینده سری Narzo از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار خواهد بود. این دستگاه یک محصول انحصاری آمازون است. قاب پشتی Realme Narzo 70 Pro 5G دارای طراحی دو رنگ با بافت های براق و مات است. ماژول دوربین در قسمت براق قرار گرفته اما قسمت باقی مانده از پنل پشتی دارای روکش مات خواهد بود.

تاریخ رونمایی ریلمی Narzo 70 Pro 5G

سه لنز دوربین در ماژول دایره‌ای شکل Narzo 70 Pro 5G قرار گرفته است. این طراحی، ما را به یاد سری Realme 12 می‌اندازد. این شرکت ادعا می‌کند که Narzo 70 Pro با ۶۵ درصد برنامه های از پیش نصب شده کمتر عرضه می‌شود، که تجربه نرم‌افزاری بهتری را نسبت به سایر رقبای موجود در این رنج قیمت، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک پانچ هول، برای قرارگیری دوربین سلفی در مرکز بالای صفحه نمایش تخت ریلمی Narzo 70 Pro دیده می‌شود. حاشیه پایینی این نمایشگر زیاد است. این دستگاه از قابلیت Creative Air Gestures پشتیبانی کرده که به واسطه آن می‌توان بدون تماس فیزیکی با گوشی تعامل داشت.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، ریلمی Narzo 70 Pro یک تلفن هوشمند در بازه قیمتی زیر ۳۰,۰۰۰ روپیه (۳۶۰ دلار) است. البته کسانی که گوشی قدیمی دارای قاب پشتی پلاستیکی خود را تحویل دهند، از ۱,۰۰۰ روپیه (۱۲ دلار) تخفیف نیز برخوردار خواهند شد‌.

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی