حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ شاید ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ باشد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هنوز پوستر رسمی یا اطلاعیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی رسمی این شرکت منتشر نشده اما در نرم افزار فروشگاه سامسونگ یک تیزر وجود دارد که به رونمایی از گوشی‌های جدیدی سری Galaxy A 2025 اشاره دارد. به همین دلیل حدس زده می‌شود که تاریخ معرفی گلکسی A55 و گلکسی A35 سامسونگ شاید ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ باشد.

تاریخ معرفی گلکسی A55

تیزر این شرکت در نرم افزار Samsung Shop اطلاعاتی مبنی بر معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی A برای تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ و در هند منتشر کرده است. در حالی که این برند کره‌ای نام دستگاه‌هایی را که در تاریخ مذکور رونمایی می شود تایید نکرده است، به نظر می‌رسد منظور آن‌ها Galaxy A35 و Galaxy A55 باشد.

تیزر نشان داده شده در بالا، اکنون در برنامه Samsung Shop در هند نمایش داده می شود. به نظر می‌رسد این تصویر از گوشی آینده سری A با رندرهای منتشرشده گلکسی A55 مطابقت دارد. به هر حال کمتر از ۱ هفته تا رونمایی رسمی فاصله داریم و همه چیز مشخص خواهد شد.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A55

بر اساس گزارش‌های غیرررسمی، سامسونگ گلکسی A55 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز باشد.

در قلب این دستگاه از تراشه Exynos 1480 استفاده شده که می تواند در مدل‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

مجموعه دوربین ۳ گانه اصلی ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد، در حالی که دوربین جلو می تواند یک دوربین 32 مگاپیکسلی انتخاب شود.

ویدئو بررسی گلکسی A55 سامسونگ + بنچمارک Exynos 1480

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی، گواهی مقاومت IP67 در برابر آب/گرد و غبار، سیستم‌عامل اندروید 14 و One UI 6.0 نیز ممکن است بخشی از ویژگی های آن باشد.

گلکسی A55 ممکن است در رنگ‌هایی مانند آبی، آبی یخی، سفید و لیمویی عرضه شود.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A35

در مورد سامسونگ گلکسی A35، شایعه شده که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود.

تراشه اگزینوس 1380 که سال گذشته در گلکسی A54 استفاده شده بود، امسال به گلکسی A35 خواهد رسید و با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و اندروید 14 مبتنی بر رابط کاربری One UI 6.0 از دیگر مشخصات آن خواهد بود. گواهی IP67 هم برای آن مورد انتظار است.

دوربین ۳ گانه پشتی می تواند شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی، ممکن است دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی انتخاب گردد

احتمالا هر دو دستگاه دارای بلندگوهای دوگانه، NFC و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش باشند.

گلکسی A35 ممکن است در رنگ‌هایی مانند یاسی، آبی، آبی یخی و بنفش عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید سری Galaxy A هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)