حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور شیائومی Redmi Display G Pro 27 با نمایشگر MiniLED معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، مانیتور

شیائومی به‌تازگی مانیتور گیمینگ Redmi Display G Pro 27 MiniLED را با قیمت 1999 یوان (277 دلار) معرفی کرده است. این مانیتور در هفته جاری برای پیش‌فروش در چین در دسترس قرار می‌گیرد.

مانیتور شیائومی Redmi Display G Pro 27

طراحی این مانیتور برای ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است و دارای نمایشگری با ابعاد 27 اینچ با حداقل حاشیه‌ها برای تجربه تماشای فراگیر است. در بحث طراحی، این مانتیور با یک طرح رنگی شیک سیاه و سفید، به‌همراه بافل‌های سفید اضافه‌شده در پشت آن برای ظاهری جذاب‌تر، برجسته شده است. این مانیتور همچنین دارای جلوه‌های نور پس‌زمینه دایره‌ای RGB برای تنظیم فضای بازی است.

مانیتور گیمینگ ردمی دارای یک پنل 27 اینچی 2K Fast IPS ساخت BOE است که برای ارائه تجربیات عالی از بازی طراحی شده است. رفرش‌ریت بالای 180 هرتز همراه با زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه درهنگام فعال کردن Overdrive، آن را برای بازی‌های رقابتی با کاهش قابل‌توجه تاری حرکت و جلوه‌های شبح‌سازی عالی می‌کند.

مانیتور شیائومی Redmi Display G Pro 27

مانیتور شیائومی Redmi Display G Pro 27

این مانیتور مجهز به فناوری پیشرفته MiniLED است که از 4608 مهره در 1152 منطقه قابل کنترل بهره می‌برد و کنتراست و روشنایی عالی تا 1000 نیت را ارائه می‌دهد. این امر سیاهی عمیق و رنگ‌های پرجنب‌وجوش را تضمین می‌کند که با فناوری FreeSync تجربه‌ای روان و فراگیر از بازی را ارائه می‌دهد.

ازنظر عملکرد رنگی، این مانیتور با فناوری نقطه کوانتومی QD ارائه شده و به 100 درصد طیف رنگی sRGB و 97 درصد پوشش Adobe RGB، پشتیبانی‌شده توسط عمق رنگ 10 بیتی و دقت رنگ ΔE<2، به درجه حرفه‌ای دست می‌یابد. این مانیتور همچنین دارای گواهینامه TÜV برای نور آبی کم نیز است که فشار چشم را در طول جلسات طولانی بازی به حداقل می‌رساند.

برای اتصال و رابط کاربری، مانیتور ردمی دارای دو پورت DP1.4 و HDMI 2.0، خروجی صدا و جوی استیک برای ناوبری آسان OSD است. برای راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتر، این مانیتور با پایه قابل تنظیم و سازگاری با پایه VESA به‌همراه وزن 6.8 کیلوگرمی و منبع تغذیه 65 واتی ارائه شده است. شیائومی همچنین از این مانیتور گیمینگ با ضمانت 3 ساله پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره مانیتور Redmi Display G Pro 27 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی