حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24 را معرفی کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ به‌تازگی قاب های Eco-Friends را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 24 خود معرفی کرده است. این مجموعه دوست‌دار محیط‌زیست اکنون دارای 57 قاب منحصربه‌فرد برای Galaxy S24+ ،Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra است و دارای طرح‌هایی هستند که از گروه‌های موسیقی مانند Rolling Stones ،Stray Kids و Queen الهام گرفته شده است.

قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24

به‌طور خاص، محدوده قاب‌های Eco-Friends برای سری Galaxy S24 از 57 طرح کارت NFC در 16 IP محبوب ازجمله گروه‌هایی مانند Rolling Stones و Stray Kids تشکیل شده است.

قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24

قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24

سامسونگ می‌گوید قاب‌های جدید برای سری گلکسی اس 24 توسط آزمایشگاه نسل آینده این شرکت توسعه داده شده‌اند که بر انعکاس ترجیحات نسل Z برای محصولات سازگار با محیط‌زیست و پایداری تمرکز دارد.

قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24

قاب های Eco-Friends سری گلکسی اس 24

اگر مفهوم پشت قاب‌های جدید Galaxy S24 Eco-Friends آشنا به‌نظر می‌رسد، احتمالاً به این دلیل است که مجموعه جدید مفهوم Flipsuit را از Galaxy Z Flip 5 قرض گرفته است.

اولین لوازم جانبی Eco-Friends در ابتدا در سال 2022 معرفی و در سال 2023 عرضه شد که از مواد بازیافتی (PCM) ساخته شده بودند. به‌همین‌ترتیب، آخرین قاب‌های گلکسی اس 24 نیز حاوی حداقل 40 درصد PCM هستند.

چیزی که امسال تغییر کرده این است که قاب‌های جدید Eco-Friends دارای کارت‌های NFC هستند، برخلاف قاب Flipsuit که سال گذشته سامسونگ برای Galaxy Z Flip 5 خود معرفی کرد.

اینکه آیا Flipsuit و Eco-Friends یکی می‌شوند یا خیر، مشخص نیست، اما همه این لوازم جانبی بر اساس یک مفهوم هستند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید کارت‌های NFC را پشت یک قاب شفاف قرار دهید تا نه‌تنها نمای بیرونی گوشی، بلکه تم، والپیپر و آیکون‌های آن را نیز سفارشی کنید.

ایده این است که فقط یک کیس بخرید و آن را ازطریق کارت‌های NFC شخصی‌سازی کنید، بنابراین اگر می‌خواهید خود را ازطریق طرح‌های مختلف بیان کنید، زباله‌های پلاستیکی را کاهش دهید. این مفهوم با Flipsuit آغاز شد، اما اکنون به Eco-Friends منتقل شده است.

در مورد در دسترس بودن، سامسونگ می‌گوید قاب‌های Eco-Friends گلکسی اس 24 درحال‌حاضر در کره جنوبی در دسترس هستند و در نیمه اول سال 2024 در بیش از 40 کشور ازجمله ایالات‌متحده آمریکا و ژاپن عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره قاب‌های Eco-Friends سری گلکسی اس 24 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی