حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Honor Choice با نمایشگر AMOLED، عمر باتری 12 روزه و قابلیت مکالمه معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

در رویداد معرفی گوشی هوشمند Honor X9b در هند، برند آنر همچنین از یک مدل ساعت هوشمند و یک ایربادز جدید از خانواده Choice خود نیز رونمایی کرد. ساعت هوشمند Honor Choice با طراحی مشابه اپل واچ، از نمایشگر AMOLED، عمر باتری 12 روزه و قابلیت مکالمه ازطریق بلوتوث بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Honor Choice

در هند، ساعت هوشمند به‌سادگی Honor Choice Watch نامیده می‌شود. اما در مناطق دیگر، این ساعت توسط برند هایلو و با نام Honor Choice Haylou Watch عرضه خواهد شد. برای کسانی که اطلاع ندارند، هایلو یک برند شناخته‌شده در بازار پوشیدنی است.

ساعت Honor Choice دارای صفحه مربعی بوده و طراحی آن از اپل واچ الهام گرفته شده است. این گجت پوشیدنی از نمایشگر 1.95 اینچی با شیشه منحنی 2.5 بعدی بهره می‌برد. پنل نمایشگر نیز از نوع AMOLED با وضوح 502 در 410 پیکسل، تراکم پیکسلی 332PPI، رفرش‌ریت 60 هرتز و روشنایی حداکثری 550 نیت می‌باشد.

ساعت هوشمند Honor Choice

ساعت هوشمند Honor Choice

این ساعت را می‌توان ازطریق ورودی‌های لمسی و همچنین تاج دیجیتالی کنترل کرد. با تاج دیجیتالی، کاربران می‌توانند بین چندین واچ‌فیس و سایر بخش‌های رابط کاربری این ساعت هوشمند جابجا شوند.

ساعت آنر همچنین از 120 حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند. به‌لطف GNSS داخلی، کاربران می‌توانند انتظار اطلاعات دقیق‌تری از موقعیت مکانی داشته باشند.

این دستگاه دارای تمام عملکردهای منظم سلامتی مانند نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر سطح اکسیژن خون و موارد دیگر بوده و همچنین با ابزارهایی مانند ماشین‌حساب، قطب‌نما، یادداشت صوتی و موارد دیگر ارائه می‌شود.

ساعت آنر همچنین از تماس بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌شود که اتفاقاً قابل‌توجه‌ترین ویژگی درمیان مصرف‌کنندگان است. درنهایت، این ساعت هوشمند با شارژ کامل به مدت 12 روز دوام می‌آورد.

ساعت Honor Choice در هند 6499 روپیه (80 دلار) قیمت دارد. این محصول را می‌توان در دو رنگ مشکی یا سفید از آمازون خریداری کرد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند آنر Choice چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی